Am tuns iarba

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Am tuns iarba

  1. pistilica spune:

    ce de frumuseti!si….sigur pisoii……….si pisica mama!super!pupici la pisici!mirela

  2. marian spune:

    Daca accepti o sugestie: incearca sa nu pui rosiile pe araci. Eu am facut si asa si le-am pus si pe sfoara si am constatat ca pe sfoara o duc mult mai bine – scapi si de munca legatului + ca in araci pot rezista spori si alte cele…

  3. Dana spune:

    E chiar vara la voi??? wow ce de frumuseti, si nemtisorii aia o splendoare, ce multi sunt! ai mei abia rasar, abia astept sa-i vad asa mari. Duminica placuta!

  4. marian spune:

    Aa, scuze, sunt oarecum „nou” in „ograda” voastra. Asa ca se intelege ca n-am stiut. :))

  5. Dani spune:

    Oooo, daaaa !!! O frumusete, incepind de la trandafiri si terminind cu rosiile, dar pentru poza cea mai reusita o sa aleg irisii🙂 Minunati !

  6. elenushka spune:

    Irisii sunt minunati ! Pisica aia alba pare asa blanda…ea este proaspata mamicuta ?

Lasă un răspuns

