Trandafiri in ploaie

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Trandafiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Trandafiri in ploaie

  1. mihaelacostescu75 spune:

    Alexandra ,la pozele 12 si 13 sunt cumva trandafiri din care se face dulceata? Am si eu din aceeia si am vazut la o emisiune ca arata cam asa trandafirii de dulceata.

    • Alexandra spune:

      Asa este, sunt de dulceata, doar ca si astia sunt mai multe soiuri. Al meu e unul nobil… deci iese o dulceata mai „nobila”😀
      Se numeste Rosa Damascena si-l iubesc de nu mai pot, chiar daca il mai jumulesc eu cateodata… :D)))

      • mihaelacostescu75 spune:

        Mersi frumos!O sa-l jumulesc si eu pe al meu chiar daca nu e asa nobil ca al tau.Si eu care il tot taiam ca nu era ca si ceilalti.!

  2. Dani spune:

    A inceput spectacolul ! Oh, de-ar tine mai mult primavara ….

  3. valeria spune:

    Foarte multi trandafiri aveti, si frumosi. Azi am vazut si eu unul de poveste , la verisoara mea , maine am sa merg sa il fac o poza.

  4. Daiana spune:

    Supeeeeeeeeeerb! Ador trandafirii!

  5. ilioara spune:

    multumesc pentru raspunsul ce soi de trandafir trebuie sa folosesc pentru dulceata multam ILIOARA

  6. coco spune:

    ii iubesc🙂

  7. alinutzika spune:

    tare tare frumosi!

  8. irina spune:

    cel roz este de poveste! din poza in care apare si mana ta, am realizat ca este imens. imi plac si cei albi. ei, ce sa spun, urmaresc postarile tale de la inceputul primaverii si ma eclipsezi la toate capitolele! e doar o invidie constructiva. sa-ti infloreasca mereu!

  9. Foarte frumosi trandafiri ai! Le merge bine in ploaia asta torentiala?, ca ar fi pacat sa se strice asemenea minunatii🙂

  10. MONICA spune:

    SUPERBI…SPER CA IN CURIND SA ARATE SI TRANDAFIRII MEI ASA.

  11. Gabi spune:

    Uau, ce frumosi sunt toti, insa mai ales cei roz ciclamen imi plac la nebunie!
    O splendoare!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

