A stat ploaia?

Astazi da, n-a mai plouat, insa dragutii de meteorologi au prezis ca maine sau poimaine va reincepe sa ploua. Bine ca macar azi n-a mai plouat si am putut intra si eu in gradina sa strang spanacul, ca saracu’ incepuse sa faca floare…Am mai cules cateva flori de galbenele si am facut poze. Asta am facut eu azi in materie de gradinarit. :D))

Nu vreau sa va spun cum si cat a plouat pe aici, ci doar ca mor de ciuda ca trandafirii mei au fost murati pur si simplu de atata apa. Doar cateva soiuri mai rezistente pesemne si-au pastrat florile si culorile. Sa nu mai zic de cele doua randuri de grindina care i-a ciuruit… la propriu…

Cu toata ploaia si frigul, plantele si-au vazut de treaba lor. Galbenelele au inceput sa infloreasca, nemtisorul la fel,prima clematita si primul caprifoi, teiul, iasomia,  coacazul rosu s-a parguit, rucola a facut floare si trebuie tunsa, siminocul sta sa infloreasca…

Postarea acestor poze a fost de fapt un pretext pentru mine sa aman putin spalarea a cam 10 kile de spanac plin de noroi. :D))

Dar acum gata, pauza s-a terminat, inapoi la spanac, cucoana! :D)))))

O seara buna si voua!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la A stat ploaia?

  1. magicwire spune:

    Ce superbi sunt trandafirii, m-am imbolnavit🙂 ! Imi spuneti va rog cum se numeste primul, cel portocaliu? Spor la spalat spanacul!🙂

  2. pistilica spune:

    ce de frumuseti!ce fac pisoii bebe?pupici la pisici!mirela

    • Alexandra spune:

      Fac bine, multumim frumos, Mirela! Li s-au deschis ochisorii, sunt din ce in ce mai vioi si tind sa iasa din cutia unde locuiesc. :D)) Au deja trei saptamani, ce zici de asta?🙂 Si sunt dolofani, mamica lor e tare grijulie cu ei. Niste scumpi, ce mai!🙂

      • pistilica spune:

        ma bucur ca sunt bine!sa se faca mari si frumosi!pupici la pisici!mirela

  3. irenadaiana spune:

    Si la mine s-au murat trandafirii. Am unii care au florile foarte mari si bobocii in prag de inflorire sunt imensi. Nici macar unul n-a apucat sa se desfaca total ca l-a stricat ploaia. Asta e , bine ca azi n-a plouat nici pe la noi desi la prima ora n-as fi zis ca scapam neudati.🙂

  4. danamel spune:

    Buna dimineata, Alexandra!

    Ai o gradinaaaa un colt de rai, ce mai!
    Spune-mi ce floare este la a 14-a poza, cea movulie?
    Am vazut-o prin multe gradini si as vrea sa cumpar si eu o planta decorativa
    agatatoare de felul asta, mai ales asa culoare.
    multumesc anticipat pentru raspuns!

  5. simf spune:

    coniferul tau e molid albastru sau brad argintiu? ce varsta are? cum il ingrijesti?

    • Alexandra spune:

      E brad argintiu si nu stiu cati ani are. Eu il am de patru ani, dar era deja maricel cand l-am achizitionat, in ghicevi.
      Nu-l ingrijesc in niciun fel, doar il mai ud cand e foarte seceta si am grija sa nu-l napadeasca iarba.

  6. Mihaela C.P. spune:

    Frumos micul tei plin de flori 🙂 .

  7. marian spune:

    Faina gradina. La tine spanacul s-a amarat?
    Sau e pentru doamnele pintenate?

  8. vic spune:

    s-au copt coacazele: mmmmn, dulceta cirese + zmeura + coacaze si capsuni, cele 4 fructe rosii.

    ai o minunata clematita obraznicita pe gard in sus, in timp ce a mea e zbircita si anemica.

    mais, les roses, l’important c’est la rose.

    basca pisica cu coada oriflame.

  9. cafeauata spune:

    Urate ploi, frumoasa gradina!
    Dar… Cineva sigur se bucura de ploile astea multe: gainile, pentru ca a crescut oferta de rame!

  10. irina spune:

    draga mea, este o incantare vizita prin gradina ta! ori ai o suprafata mare, cu de toate in ea, ori esti foarte organizata. constat ca nimeni nu a remarcat frumusetea de nemtisor anual,cred. daca gresesc, te rog sa ma corectez1! visez si eu la un colt de gradina cu nemtisori, maci salbatici si margarete de camp. cine stie, poate la anul! sa ai sanatate sa te poti bucura de ele. spor in tot si in toate!

Lasă un răspuns

