Bruges-un oras de poveste I

Weekend-ul care tocmai a trecut am fost in Belgia special sa vizitez orasul Bruges, despre care auzisem, citisem, vazusem in poze ca este unul dintre cele mai frumoase orase europene. Si intr-adevar asa este, un oras deosebit de frumos, de o frumusete si maretie care-ti taie respiratia, de un pitoresc aparte, cu un farmec greu de descris in cuvinte si imposibil de aratat in poze.

Vineri dupa-amiaza am aterizat la Bruxelles, iar a doua zi dimineata eram in gara cu biletul de Bruges in mana. Am ajuns acolo pe la ora 11 si pana seara am colindat si am tot colindat pe strazile orasului. Fascinant oras! Ma voi  intoarce acolo cu siguranta, sa-l vad pe indelete, caci o zi este foarte putin pentru ce poate el sa ofere… Cu toate astea am reusit sa vizitez cele mai importante obictive turistice, sa vad o expozitie , sa fac o croaziera pe canale si sa gust din deliciile culinare locale, printre care se numara si berea Leffe. :D))

Maine revin cu alte poze.:)

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Calator prin lume și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Bruges-un oras de poveste I

  1. Pingback: Vremea galbenelelor | Sapunuri naturale

  2. valeria spune:

    Am vazut ca este foarte curat pe strazi, asa este peste tot sau doar in locurile mai deosebite?

Lasă un răspuns

