Prima recolta de lavanda

Desi nu era in plan, azi am cules primele fire de lavanda. Una dintre lavande este mai precoce si a inflorit aproape toata, asa ca inarmata cu o foarfeca, m-am batut pe ea cu cateva albine din vecini. Pana la urma am castigat batalia, fara daune colaterale de nicio parte.🙂

Intrebuintarile lavandei? Nenumarate!🙂

Sa aveti o duminica frumoasa de tot!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Prima recolta de lavanda

  1. marian spune:

    Sunt numai invidie. M-am chinuit toata primavara cu semintele de levantica dar nu mi-a iesit niciuna. Si nici nu stiu pe nimeni care sa-mi livreze o tufa:((
    Felicitari.

  2. ivanovele spune:

    Si eu ador lavanda si-mi place ce vad!

  3. marian spune:

    Care Hornbach? Ala din Militari???
    Inseamna ca am fost eu orb… daca era acolo; seminte am luat si degeaba – as vrea direct o tufa.
    Eu stau in Ilfov, in Clinceni.
    Augustifolia ampus in pamant si cu pamantul am ramas :))

    • Alexandra spune:

      Nu, ala din Otopeni, eu acolo ma duc, cand ma duc…
      Stiu, e greu sa faci lavanda din seminte. Anul trecut am facut una, iar anul asta doua, hahaha! In ritmul asta, in vreo 20 ani voi avea lavandele pe care mi le doresc! Daca mai traiesc atat! :D)))))))))

  4. Daiana spune:

    Ioooi ce fain! imi inchipui cum miroase la tine🙂

  5. Dana spune:

    Am si fugit afara sa tai si eu florile de levantica. Imi place mirosul tare mult si as pune levantica peste tot… in gradina nu prea mai am unde🙂 Nu stiu ce levantica am eu, dar parca florile nu arata la fel. Este perena, a rezistat peste iarna si anul trecut m-am chinuit cu ea sa o fac sa creasca. Acum vreau sa-mi prind rasaduri si sa le inmultesc, am trei tufe si nu vreau sa le pierd peste iarna. O sa caut si eu Lavanda Augustifolia… este anuala sau perena? Spor la treaba si o saptamana cu noroc!

  6. aurica spune:

    cunoaste cineva un centru de colectare a lavandei?multumesc frumos

Lasă un răspuns

