Hai la vot!

Gata! A venit ziua votarii si va poftesc sa va exprimati aici optiunile , in ordinea preferintei. Alegeti trei trandafiri, trei poze care va plac cel mai mult si lasati un comentariu.

Bafta!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

48 de răspunsuri la Hai la vot!

  1. Elena spune:

    locul 1: Adriana
    locul 2: Catalina
    locul 3: Simona

  2. greenzonelife spune:

    Greu, foarte greu, cred cam am stricat rotita de la mouse tot dand sus-jos pana sa ma hotarasc:) Ordinea mea este: Locul 1 – poza 14 Catalina, Locul 2 – poza 20 Elenushka, Locul 3 – poza 9 Adriana, A fost foarte greu la locul 2 si 3. Noroc ca la locul 1 nu am avut indoieli, mi-a placut de cum am vazut-o. Bafta tuturor!

  3. Alexandra spune:

    Pana la ora 9.00 au votat 9.05% dintre alegatori! :D))) Adica 2.

  4. nelanela spune:

    am votat mai sus, oricum, toti trandafirii sunt frumosi, dar mie mi s-au parut cei mai cei in pozele pe care le-am votat.Bafta tuturor!

  5. Valeria spune:

    Dupa ce m-am consultat cu fetita mea , am hotarat ca merita un premiu urmatorii trandafiri :locul 1 VICTORIA ; locul 2 MARIA BOER si locul3 ANCA.

  6. Roxana Chița spune:

    Unde se voteaza ?😛

  7. Greu, greu sa aleg numai 3…
    1. Trandafirul Simonei (nr.13, cu noroc🙂 ) – este atit de frumos si delicat, parca ar fi o mireasa!
    2. Fotografia Mihaelei (nr.19) – pentru contrastul reusit, care scoate in valoare floarea si da imaginii de ansamblu o valenta simbolica
    3. Alina (de la nr. 3) – la fel, pentru compozitia imaginii… asteptind sa se coaca strugurii, savuram trandafirii…🙂
    Nu pot totusi sa nu mentionez ca m-a amuzat teribil „trandafirul cu urechiuse” al lui Greenzonelife. Mi-au atras atentia mai multi trandafiri, dar regulamentul e regulament!🙂

  8. simf spune:

    Locul 1 – Marian (inscris primul in concurs). Pentru incadrarea pozei, pentru „ochiul” ce stie sa vada frumuseti nebagate in seama de altii. Vot pentru fotograf. Astept cu interes momentul in care isi va cumpara un DSLR.
    Locul II – Victoria (pozitia 18 de inscriere). Pentru ca in poza se vede cat de mult iubeste acel trandafir (iar el se rasfata sub ochii Victoriei). Vot pentru energia transmisa de poza.
    Locul III – Maria Boer (a 5-a ca ordine de inscriere). Vot invidios-admirativ pentru trandafirul in sine. De unde ai minunea asta lila????
    Daca ar fi fost vreo mentiune, as fi optat pentru 19 – Mihaela. Vot pentru frumusetea florii.

  9. marian spune:

    Cum votez???????

  10. marian spune:

    Locul 1 Aura
    Locul 2 Adriana
    Locul 3 Maria Boer

  11. marian spune:

    OK, gata, m-am edificat. Bafta tuturor

  12. Anca spune:

    1. Elena E.
    2. Greenzonelife
    3. Flory

    Asta e clasamentul meu.
    Pup!!

  13. elenushka spune:

    Voturile mele se duc la…
    1) – Adriana
    2) Aura
    3) Greenzonelife
    A fost foarte greu sa votez !

  14. Flory spune:

    locul 1 – Ioana Paula, locul 2 – Catalina locul 3 – Adriana Grea misiune, bafta tuturor.

  15. Ioana Paula spune:

    Foarte dificil sa faci alegerea printre atatia trandafirii superbi, care merita fiecare premiat.
    In final m-am decis la: 1- Flory, 2 – Elena E, 3- Elenushka
    Succes tuturor.

  16. Mihaela Micu spune:

    Nr.1 : poza 5. Maria Boer
    Nr.2: poza 11. Liana
    Nr.3 : poza 18. Victoria

  17. Liana Plaian spune:

    Asssaaaaa…..ma simt cu votu’ asta foarte importanta, parca as face parte din juriul de la Eurovision🙂. So, in our contest „Rosevision” ten points go to number 5( maria boer) …..pentru claritatea pozei, nuantele minunate de mov, si incadrarea perfecta. Three points go to number 13 (simona) pentru delicatetea culorilor si ….pentru ca am eu o slabiciune pentru trandafirii roz, and finaly , one point for number 15 (elena e.) pentru coloritul superb.
    Toate pozele au fost minunate , sincer mi-a fost dificil sa aleg, de aceea ii felicit pe toti participantii si le doresc sa aiba si pe viitor ce sa fotografieze….:))))
    Pusici la pisici!
    Liana.

  18. Alexandra spune:

    Mihaela, s-a inregistrat votul tau, dar inca nu il public, nu public niciun vot pana nu voteaza toata lumea.

  19. elenushka spune:

    Alexandra, votul meu a sosit ?

  20. Alexandra spune:

    Mai au de votat pana la ora 12.00 :
    Maria Boer
    Adriana
    Catalina
    Aura
    Victoria
    Alina
    Mihaela Costescu
    In cazul in care nu vor vota, vor fi eliminate din concurs. Asa mi se pare corect, ca daca primesti, sa si dai.

  21. Adina Luca spune:

    Buna seara concurs de trandafiri. Un spectacol minunat ati organizat daca imi este permis sa spun asa. Iata si notele:
    Locul 1 – Victoria
    Locul 2 – Flory
    Locul 3 – Liana
    Acum daca imi este permisa o mica remarca. Cred ca decalajul de puncte intre locuri este foarte mare. Sa presupunem ca un concurent primeste doua voturi locul 1. Altul are nevoie de 20 de voturi de locul 3 ca sa-l ajunga. Deci un trandafir este votat de 2 ori iar altul de 20 de ori si totusi vor fi la egalitate. Fireste fiind concursul tau, tu faci regulile. Fie ca cel mai bun sa castige.
    Multumim inca o data ca ne-ai oferit ocazia sa aratam poze cu trandafirii nostri.

  22. Victoria spune:

    offf,pot sa votez azi?Plizzzzzz

  23. catalina spune:

    Imi cer scuze! N-am avut acces la calculator pana seara tarziu. Felcitari castigatorilor!
    O zi frumoasa,
    Catalina

  24. simf spune:

    abia astept rezultatele!

  25. valeria spune:

    E TARE GREA ASTEPTAREA ASTA, DESI M-AM CONVINS CA NU PREA AM SANSE , ASTA E…..

    • Anca spune:

      Multumim de concurs, Alex! Intr-o zi poate castig si eu ceva😀 aseara ti-am urmat exemplul si m-am uitat la The Secret!! :*:*:*:*
      Saptamana asta o sa vin cu o comanda!
      O seara faina! Eu invat ca am un examen pe 6…. iar in august altul.. si tot asa… cica sunt in concediu, haha!! Pup!!

Lasă un răspuns

