Avem un castigator!

Aseara am tras de mine pana pe la 11 jumate in speranta ca mai voteaza cineva dintre restantierii pe care i-am identificat intr-un comentariu. N-a fost sa fie asa, n-a mai votat nimeni, ce sa va zic, m-am cam necajit… M-am necajit si mai tare cand unii au votat astazi, desi am specificat clar de ce n-ar fi corect sa iau in calcul votul de astazi, precum si participarea lor la concurs. Nu vreau sa fac pe moralista, insa nu e suficient sa fii talentat, mai trebuie si seriozitate. Iar in cazul concursului nostru am avut cateva reguli extrem de simple si de bun simt, zic eu.

Am avut si cateva peripetii, Adinuca abia a reusit sa-mi transmita votul, care tot intra la spam, a vrut sa mi-l dea pe mail, dar atunci unde mai era transparenta… Elenushka era speriata ca n-am primit votul, Marian nu stia unde sa voteze… Aventuri blogaristice.😀 Insa pana la urma am scos-o la capat , iar astazi, acum ca am ajuns si eu acasa, sunt in masura sa va prezint „marele castigator” al concursului, care nu este alta decat…ELENAAAAAA !Ea a totalizat un numar de 17 puncte. Bravo!🙂

Iar poze cu care Elena a castigat premiul este aceasta:

Deci, el este trandafirul castigator! Felicitari Elena, tie si trandafirului tau !🙂

Si pentru ca promisesem locului doi un sapun la alegere, aflati ca avem doua fete pe locul doi, cu cate 16 puncte fiecare si anume: Simona si Flory!

Felicitari, dragele mele, astept un mai in care sa-mi dati adresele si sa-mi spuneti ce preferinta aveti in materie de sapun facut de manutza mea!

Elena E, astept si de la tine adresa completa. Daca esti din Bucuresti, un numar de telefon este suficient. Pe mail, of course.

Dragii mei!
Nu stiu voi cum v-ati simtit, insa mie mi-a placut tare mult acest concurs, care pe langa faptul ca a adus pe monitoarele noastre minunile numite trandafiri, ne-a apropiat cumva, pe noi, iubitorii de trandafiri. Eu cred ca un om care iubeste trandafirii nu poate fi unul rau… Asa cred…🙂

Vreau sa va multumesc din suflet ca ati participat la acest concurs, ca mi-ati trimis poze, alese cu grija, ca ati votat. Multumesc si celor care n-au mai votat, macar ca as fi fost bucuroasa daca ar fi facut-o. Dar asta e ,nu iese totul mereu asa cum iti propui…

Va pup pe toti si va las cu Freddy in slipi.🙂 Pe  caldura asta asa am  sa stau si eu, numa sa termin de postat articolul asta!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Trandafiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Avem un castigator!

  1. Roxana Chița spune:

    Frumos🙂 Felicitari castigatoarei🙂

  2. elenushka spune:

    Felicitari Elena !

  3. marian spune:

    Bravo. Felicitari. E misto soiul. La maturitate se face galbena floarea.

  4. elenushka spune:

    Vreau sa felicit pe toti cei care s-au inscris la concurs, toate pozele au fost superbe, toti trandafirii prezenti in concurs au avut ceva aparte.
    Alexandra multumim ca organizezi acest concurs, la mine este deja al doilea an in care particip si sa stii ca il astept tot anul, acest concurs. Acu am inceput deja sa ma gandesc la cel de anul viitor !

    • Anca spune:

      Felicitari! 10 din 17 puncte le ai de la mine, mi-a placut mult trandafirul tau!
      Imbaiere placuta cu binemeritatul cadou!!🙂

      • Anca spune:

        Mai, ce gafa am facut, ca Elenushka si Elena sunt doua persoane diferite :)) Scuze!! Felicitarile mele mergeau catre Elena E🙂 Dar felicitari tuturor!

  5. greenzonelife spune:

    Felicitari castigatoarelor🙂

  6. Ninulescu spune:

    Ma bucur ca a castigat concursul un trandafir din soiul „Double Delight” este unul dintre cele mai iubite si premiate soiuri, un soi cu un miros deosebit dar si o frumusete coloristica aparte.

    Felicitari castigatoarei !

  7. Liana Plaian spune:

    Felicitari castigatoarelor, sa faceti clabuc mult si parfumat cand va spalati cu premiile :)))Multumesc gazdei ca mi-a oferit ocazia sa- mi rasfat ochii si sufletul cu minunatii trandafiri si voua, dragilor la cati mai multi trandafiri…in gradina.

  8. simf spune:

    Felicitari noua, tuturor, si celor care s-au putut lauda cu trandafirii lor, si celor care doar i-au admirat. Pana la urma, toti am iesit in castig, mai ales ca acum stim de unde sa cerem butasi🙂
    Si MULTUMIRI Alexandrei si patimei ei pentru sapunuri. Plus o dedicatie: http://www.youtube.com/watch?v=UyYY4craZ5k

  9. Flori spune:

    Felicitari castigatoarei si tuturor celor inscrisi in concurs. E prima data cand particip si mi-a placut foarte mult. Am admirat tot soiul de trandafiri superbi si am fost pusa in incurcatura la vot (f.greu te decizi care sa fie primul) Am asteptat rezultatele cu interes si se pare ca si trandafirul meu a fost apreciat, el fiind pe un loc 2. Mi-ar fi placut sa voteze toti cei inscrisi nu doar sa trimita o poza.

    Si in final nu pot sa nu transmit organizatoarei FELICITARI SI MULTUMIRI pentru faptul ca
    ne-a facut sa vibram la atata frumusete.

  10. alinutzika spune:

    felicitari castigatoarei! Imi pare tare rau ca nu am putut vota, am fost plecata din tara exact in acea perioada!Pozele au fost minunate toate, mi-ar fi fost greu de tot sa votez pe cineva anume. pupici

  11. Elena E spune:

    Eu? Am castigat eu? La cat de frumoase sunt toate fotografiile participante la concurs, nici nu ma asteptam sa castig eu. Si cand ma gandesc ca am vrut sa particip cu alta poza, dar mi-am ascultat sotul si am trimis-o pe aceasta😛 Va multumesc tuturor! >:D< Abia astept sa testez sapunurile Alexandrei😀 Multumesc mult!

  12. Victoria spune:

    Foarte bine ai facut.Trandafirul este superb.Felicitari castigatoarei.
    Eu am fost in petreceri in we,de asta am si uitat sa mai intru pe net.Vineri cumparaturi,sambata toata ziua si toata noaptea😛 la bucatarie sa fac mancare pentru 20 persoane si 2 torturi mari,apoi Duminica,toata ziua, cu invitatii🙂

  13. Elena spune:

    Boooooon! Sa vedem!

    Voi, majoritatea cititorilor celor doua bloguri ale Alexandrei, stiti cu siguranta ce minunatii de sapunuri ies din ale sale manute, insa eu, cu ocazia acestui concurs, le-am testat pentru prima data. Si da, mi-au placut! Sunt aromate, fine, cremoase, blande, spumante si durabile. In disperarea mea le-am luat la „consumat” pe toate trei odata! Cel mai mult m-a incantat Trandafirul Gradinarului, cel cu lufa, care intr-adevar iti ia un rand de piele, insa ramane in urma spuma hidratanta care catifeleaza si alinta tenul :X

    Trebuie sa recunosc ca eram nerabdatoare sa le incerc. Urmaresc blogul Alexandrei de cand am inceput sa fac sapunuri naturale pentru ca, dand search pe google, primele pagini afisate erau cu blogul sau. Si voi fi franca: sfaturi folositoare mi-a dat si mie cand eram boboaca ;)) Si acum, cu o simpla fotografie, am pus mana pe trei sapunuri delicioase pentru piele si pe un deodorant. Care deodorant miroase bestial!

    Si….da… voi mai participa la concursuri ;))

  14. Avem aceleasi pasiuni ,va doresc succes.

Lasă un răspuns

