Exercitii la barna

Ups! Noi cum mai coboram de-aici?

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Pasari si mamifere și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Exercitii la barna

  1. Gabriela spune:

    simpatice pisici si gratioase ca niste balerine.🙂

  2. danamel spune:

    poti sa-i inscrii in competiti de-acum, sunt antrenati, vanjosi, motivati, deci sunt competitivi…
    cel din prima poza e mortal, tare m-as mai juca cu el!

  3. pistilica spune:

    nadia comaneci era copil de mingi pe linga ei!dragi de ei incep sa investigheze totul pe acolo!pupici la pisici!mirela

  4. fosile spune:

    Ultimele exercitii inainte de Londra?

  5. Anca spune:

    Si pisica mea e la fel de mica si de jucausa, dar deja mi-a ajuns „experienta” de a avea o felina in casa! In cateva zile, saptamani, sper sa ii gasesc un alt mediu, in casa nu imi place sa o vad😦 NU stiu ce mi-am inchipuit cand am vrut-o….

Lasă un răspuns

