Trandafirii in iulie

La multi ani celor cu numele de Ilie, precum si tuturor energeticienilor adevarati!😀

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Aniversari, Trandafiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Trandafirii in iulie

  1. simf spune:

    faini foc. cat de des ii uzi?

  2. Mirela spune:

    Super gradina,super trandafiri,super pisici!mirela

  3. greenzonelife spune:

    Ce frumosi sunt toti. Mie imi place ala mov, e interesant🙂 si cel roz care pare de dulceata.

  4. Anca spune:

    O incantare gradina ta!! Pupici!

  5. Victoria spune:

    Foarte frumosi.Si eu ud gradina zilnic,mai ales ca ajung cam la 3-4 zile sa ud si florile,atat de multe am de udat.Dar trandafirii mei sunt mult mai mici.

  6. Cris spune:

    Asta e gradina ta? Este superba!!!!! Minunata! Te felicit, draga mea, si te invidiez!🙂

  7. Cornel spune:

    sunt minunati toti!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

