Cald!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina, Pasari si mamifere, Tutun. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Cald!

  1. Ninulescu spune:

    Si la mine in Hunedoara astazi au fost iar +37,4 grade

  2. Gabriela spune:

    ce haioase gaini!🙂

  3. nelanela spune:

    Ma gandesc la parfumul reginei noptii,seara, cred ca este minunat…Va admir rosiile, foarte frumoase!Toate bune!!!nela

  4. Folii auto spune:

    Superbe florile!, dar mie tot mai mult imi plac rosiile alea naturale, de gradina, cum mancam cand eram copil!

  5. ani spune:

    Regina noptii !,cel mai frumos parfum!

  6. Anca spune:

    Se coc rosiile, yeeees!!! Caldura mare si la noi, desi ieri a batut vantul tare toata ziua, a adus valuri de caldura naucitoare, mi s-au uscat rufele in 20 de minute😀
    Imi plac gainile tale tantose!! Pup!

  7. Dana spune:

    E cald, e arsita… dar florile tale si gradina arata super! chiar si gainile arata fericite, le-ai prins pe cele doua asa fain, zici ca stau de vorba pe soptite… dar ce floare este in penultima poza? e tare frumoasa!

  8. Victoria spune:

    Eee,uite ca,desi imi propusesem,anul asta am uitat sa pun regina noptii.Sper sa nu mai uit la anul🙂 Batranetile astea.
    Imi plac mult florile de tutun.La anul voi pune si eu,mai ales ca e bun sa il ai si intre legume si e foarte bun si de stropit plantele cu macerat.
    Imi plac mult rosiile tale cherry.Am o multime de soiuri dar din astea nu am

  9. leonito spune:

    am si eu o intrebare.ce s-a intamplat anul acesta cu regina noptii?sau decat mie mi s-a intamplat,si mamei mele.anul acesta regina noptii nu a mirosit,maica-mea mi-a spus ca a ei a mirosit fff putin(spre deosebire de tuberoze care au parfumat un colt de comuna in noaptea de dupa ploi,am avut anul acesta in jur de 35 de bulbi floriferi)ale mele ce-i drept cumparate au fost si inca sunt de decor.si inca ceva,a mai avut cineva tuberoze anul acesta?eu m-am incapatanat sa nu le stropesc cu nimic si nici nu o voi face,le-am pus in 3 ghivece pe terasa blocului si nu am cuvinte sa va spun cum a mirosit primul boboc inflorit,mirosea pe toata terasa.dar dupa aceea ,si acum,li se ingalbenesc bobocii pe varf,se ofilesc putin cu toate ca le ud in permanenta si nu mai miros asa.se poate sa fie si de la statul in ghivece si nu in pamant,ca unul e pus in pamant de flori iar celelalte doua in pamant din musuroi de cartita de la tara.omul de la care am cumparat bulbii,cumsecade mi-a trimis um mail cu descrierea plantei si tratamentele pe care el le face dar eu nu le vreau stropite,si voi sacrifica macar un sfert din ele sa vad daca prind rezistenta la daunatori.

Lasă un răspuns

