Poze de toamna

O portie buna de vinete murate in otet, a caror reteta o gasiti AICI,

Un pahat de must, daca va tine burta.🙂

Mai am doar rosii cherry in solar, muuulte si maruuuunte… Nu reusesc niciodata sa culeg mai mult de 1 kg o data din cauza de lipsa de rabdare.

Sa aveti un weekend frumos!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Conserve, Flori de interior, gradinarit, Plante aromate, Retete simple, Trandafiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Poze de toamna

  1. Ninulescu spune:

    Tocmai mi-ai adus de aminte ca anul asta nu am mancat porumb fiert deloc :(…

  2. mihaelacostescu75 spune:

    Rosiile taiele cu carci cu tot !

  3. nelanela spune:

    Draga Alexandra, te rog sa-mi spui daca stii cum pot conserva rosiile intregi, exista vreo reteta ,ca eu nu stiu. am facut suc de rosii, bulion,rosii (salicilat)desi e improprie denumirea, dar asa li se zice popular.M-ar interesa sa pot avea rosii cat mai tarziu ,in iarna, dar nu stiu cum. daca stii ,da-mi un sfat. Cu multumiri, Nela

    • Alexandra spune:

      N-am conservat rosii intregi niciodata, imi pare rau ca nu te pot ajuta. Salicilat vine, cred de la acid acetilsalicilic, adica aspirina. Mai popular ar fi fost ” aspirinat”😀

    • Irina Maria spune:

      Buna, am eu o reteta de rosii in bulion, sunt foarte bune, noi le servim pe post de salata pe timp de iarna dar poti sa pui si la mancare.Daca esti interesata poti sa imi zici sa postez reteta.
      Felicitari Alexandra vinetele murate in otet arata super!!

  4. Dani spune:

    Ah, ce de ispite ai tu aici !!! Vinete murate n-am gustat niciodata, am citit reteta la tine si anul trecut, dar n-am apucat sa o fac … si cum a dat iar caldura si trebuie sa ud gradina, am devenit o lenesa la conservarit🙂
    Te imbratisez, Alex !!!

  5. Irina, vreau eu reteta:)
    Am facut vinete dupa scrisele tale anul trecut – au iesit un deliciu -, mersic ca mi-ai amintit, uitasem de ele. (Au innebunit trandafirii in asta lunga tomna!)

  6. Georgiana spune:

    tocmai mi-ai adus aminte că virgulă calendaristic e toamnă!😀 dacă ar fi să te iei după temperatura din termometre, n-ai zice!
    salut și pup Alexa!

  7. Marilena Anghel spune:

    Buna. Ai comentarii SUPER TARI. Mi-ar placea sa ”vorbim, vedem”. Eu sunt o amarata de bucuresteanca. Mi-am dorit foarte mult o casa la tara. O am! Sunt TUFA. O toamna luunga si frumoasa, si o iarna pe placul tau, si pe placul gradinii tale. Pupici.

  8. AdinanidA spune:

    superb … imi aduc aminte de copilarie si de vremurile ei …felicitari!

Lasă un răspuns

