Pisoi la ghiveci

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Pisoi la ghiveci

  1. greenzonelife spune:

    Si de unde ai luat seminte :D?

  2. vic spune:

    eu zic sa-l uzi, poate creste un copacel cu cite un pisi in fiecare ramura.

  3. coco spune:

    tare curios pisic🙂

  4. danamel spune:

    Faine ‘flori” ai Alexandra!
    Sa-mi dai si mie niste “seminte” poate imi induplec sotul sa avem si noi un pisoi in casa…
    Dar acum as vrea sa ma laud :broasca mea testoasa, care insumeaza 8 anisori, a facut un…ou!Dl. Zenenbizi(doctorul broastelor mele,ca avusi doua) a ramas cu gura cascata cand l-am anuntat…

  5. Mariana spune:

    Ciudata floricica…dar nu te vad bine la iarna…cand o sa le vezi zgribulite la geam…musai trebuie sa le faci un culcus…ooo dar am uitata…ele dorm cu gainile….acuma mi-am amintit…

  6. Mirela spune:

    Si la mine dorm in ghivece,sunt așa dragute….Dragile de ele!pupici la pisici!mirela

  7. de unde se vede clar ca si toamna poate fi frumoasa😀
    mai ales cand ai asa o productie serioasa de matze la ghiveci, iara gradina-i verde-verde si trandafirii-trandafiri!

  8. Anca spune:

    Haha, haios!!
    Pisicul nostru a stat la gradina cat a stat, apoi si-a luat talpasita…. nici in ziua de azi nu stie Sara ca nu mai e Mitzi la gradina😦 Dar in schimb, acum am hamster :))

  9. fleurmarie spune:

    Draga Alexandra, imi place mult blogul tau, imi plac lucrurile pe care le spui si pe care le faci – galuste, sapunuri deosebite… Asa ca, da-mi voie sa-ti scriu si eu din cand in cand.🙂 Cu drag, fleurmarie.

  10. Gabi spune:

    Dragalasa floare intre flori!

Lasă un răspuns

