Gradinarit de…interior

Daca sunteti gradinari impatimiti, atunci stiti si voi ca lunile de iarna trec cu mult mai greu ca pentru oamenii obisnuiti si ca numaram zilele pana vom putea iesi si planta, sau macar sapa in gradina. Sigur, mai sunt stropirile de iarna, punerea semintelor pentru rasaduri, dar toate astea fac doar mai suportabil dorul de gradina.

Tot asa, micile gradini pe care le avem in casa, ne fac sa ne mai treaca aleanul si cand avem timp, mai rupem o frunza uscata, mai aplicam ingrasamant, mai mutam  o planta intr-un alt ghiveci… Eh, surogate!🙂

Eu astazi vreau sa ma laud un pic si sa va povestesc cum mi-am achizitionat niste plante exotice, de interior, la care ma uit ca la niste mici minuni. Sa le insir: smochin, rodiu, kiwi, cafea, dafin si maslin. Ei, nu va duce gandul la plajele din sudul Spaniei?😀 Ori oricare plaja mediteraneana? Pe mine da, dar imi innec amarul intr-o tigara , ca de baut nu beau.😀

Plantele sunt de la www. plantemania.ro .

Va spun doar ca n-am avut probleme cu transportul si ca desi plantutele au venit de departe, le-am primit intr-o stare perfecta.

Acum nu-mi ramane decat sa astept sa beau o cafea din gradina mea.🙂

Sa va arat si niste poze:

4

3

2

1

 

 

 

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Gradinarit de…interior

  1. gabriellah spune:

    Mult noroc la ele sa creasca mari si cu recolta bogata!!
    Am sa studiez si eu oferta, desi acum sunt fixata pe plante de gradina.

  2. Mirela spune:

    1.la mulți ani!2. Mi-afost dor de Dvs.! Sa va bucurati de noile plantute! Mirela

    • Alexandra spune:

      Buna, Mirela! Am lipsit cam mult de pe blog, dar cum deja simt in nari miros de primavara, am scos si eu capul…timid…:_ Te pup! Si daca poti, te rog lasa deoparte „Dvs”.😉

  3. vasile spune:

    Sa dea Domunul sa creasca mari si frumoase si sa va bucurati de ele.

  4. Gabi spune:

    Sa creasca mari, sanatoase si frumoase si sa faca roade bogate!

  5. greenzonelife spune:

    Sa-ti creasca mari si frumoase, ma bate si pe mine gandul la un maslin🙂, curand!

  6. Alexandru spune:

    Am descoperit cu mare placere acest blog. Timp de cateva ore, si ce ore, nu am putut sa ma despart de el. Primul lucru pe care l-am facut azi dimineata, a fost sa accesesz iar adresa blogului si sa continui studiul. Este, din punctul meu de vedere, un blog foarte-foarte interesant. In limita timpului disponibil voi continua sa-l urmaresc. Felicitari!

  7. mia placut povestea cu hreanul

  8. Monica spune:

    sa va bucurati de noile plantute si sa va faca iarna sa treaca mai repede. voi studia si eu oferta poate imi gasesc ceva pt micul meu balconas

  9. Victoria spune:

    sa te bucuri de ele si sa creasca mari si frumoase

  10. ognean danut cornel spune:

    la multi ani si bun gasit

  11. irina spune:

    Frumoase plante ,sa va bucurat de ele.

Lasă un răspuns

