Semne

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sa aveti o primavara minunata!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Semne

  1. Laura spune:

    La multi ani !

    Aoleu, ai castrat pisicile ?

  2. Alexandra spune:

    Astia sunt puii de acum un an si sunt toti baieti!🙂

  3. Laura spune:

    Nici o problema, o sa isi aduca familiile la tine🙂 Imi povestea cineva de un motan f galant care isi aducea fetele la masa, la el acasa, sa le impresioneze probabil…

  4. mariana stefan spune:

    Harnice mai sunteti Dv. Acum este 12 si 52 , iar postarea anterioara este „difuzata” la o ora care n-a fost inca. O privavara frumoasa si norocoasa !

  5. Alexandra spune:

    Da, n-am setat ora… Iar dumeavoastra sunteti foarte atenta la detalii…😀

  6. artelierd spune:

    Ce gradina frumoasa, plina de semne vii!

  7. Mirela spune:

    Cel mai frumos martisor…pentru mine….poze cu vietatile curtii! Pupici,mirela

  8. Marc spune:

    Ce frumoase sunt plantutele abia iesite din pamant:)Rasadurile sa creasca mari si sa ofere roade bogate mai incolo,in vara!:)O primavara minunata sa aveti!

  9. mariana spune:

    Semne minunate ale renasterii la viata!O primavara minunata !!!!!!!!!!!!!Pupici Mariana

  10. vasile spune:

    Foarte frumos. La dumneavoastra a sosit primavara. Sa aveti o primavara frumoasa plina de impliniri, realizari si inspiratie. Cu stima,

  11. Victoria spune:

    Iti doresc o Primavara minunata!

  12. Roxana spune:

    Buna, o intrebare.Printre poze e cumva una cu rasaduri de broccoli? Am pus si eu rasad in urma cu o saptamana si a iesit, ba hiar se lungeste firul si nu stiu cand sa il repic. Te rog,spune-mi, cam la cat timp se repica? Mult succes la gradinarit. Foarte frumos la tine acolo!

  13. Ninulescu spune:

    Niste gaini Brahma de nota 10 !🙂
    Desi personal prefer rasele usoare gen Italiene si Olandeze cu motz
    nu pot sa nu observ calitatea deosebita a penajului la femele, am mai vazut asa ceva doar la un crescator care tinea cocosul separat de femele, si la altcineva care avea un cocos impotent, altfel femelele arata mult mai jumulite datorita greutatii cocosului care rupe efectiv penele de pe spatele gainilor … lucru care la rasele usoare pentru oua ori ornament nu se intimpla niciodata !

    • Alexandra spune:

      Draga, cocosul meu nu e impotent, e doar gentelman.:) Am avut unul agresiv, care efectiv rupea gainilor pielea pe spate, asa ca l-am carabanit din gradina.

  14. Doina spune:

    Buna ziua! Nu are legatura cu postarea actuala, insa va rog sa ma ajutati cu ceva: am niste radacini de trandafiri de dulceata. Le spun radacini pentru ca nu arata ca butasii clasici. Sunt, practic, niste „bete’ sau crengute cu radacini. Au spini si muguri mici. Ca inaltime ajung pana la 60-70 cm. Cum ii tai ca sa se ramifice? Urmeaza sa ii plantez dar arata fix ca niste bete. Multumesc anticipat!

  15. Doina spune:

    Mi s-a aprobat comentariul dar raspuns nu am primit…

Lasă un răspuns

