Floricele zgribulite, gaini fericite si pisici cu manichiura

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Prima zi mai frumoasa, dar cu vant puternic. Atat de puternic incat mi-a fost teama sa ies in gradina la lucrari din motiv de sinuzita . Lasa, vor mai fi zile frumoase pana la sfarsitul lunii, sa pot sa insamantez si eu cate ceva. Ca in afara de ceapa si usturoi, n-am pus nimica in pamant.

Floricelele dau sa infloreasca…  Gainile racaie unde mi-e lumea mai draga, iar pisicile, daca nu fac plaja, atunci isi fac manichiura. Ce viata!🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Floricele zgribulite, gaini fericite si pisici cu manichiura

  1. cati spune:

    Va felicit pt pasiunea dvs ! Blogul este extraordinar . Gradina pare un colt de paradis . Va urmaresc , de cand v-am descoperit cu mare interes . Impartasesc si eu parte din pasiunile dvs horticultura si … pisicile . Mult spor la munca si nenumarate satisfactii !

  2. Mirela spune:

    Trebuie sa aibă manichiura fetele,doar vine duminica….nuuuu!pupici la pisici,mirela

  3. coco spune:

    fudule pisicute🙂

  4. Mirela spune:

    Vai scuzatiii nu știam ….sau mai bine zis am uitat!!!!

  5. Carmen S. spune:

    Buna seara! Frumoasa gradina aveti! Felicitari!🙂
    As avea o intrebare off-topic: cultivati cumva Stevia Rebaudiana? Sau aveti cunostinta de unde s-ar putea cumpara rasaduri/plante? Eu am cumparat aprox. 50 de seminte si nu mi-a aparut nici macar o plantuta.😦

  6. greenzonelife spune:

    Ce frumos e la tine🙂

  7. Gabi spune:

    E bine sa fii golan intr-o asemenea gradina si cu o asemenea stapana!

  8. mariana spune:

    In urma cu catava luni va intrebam daca nu cumva stiti cum se numeste o floare de primavara care face flori ca niste conuri colorate , dar cu varful in sus. Si mi-a parut rau de demers,; era normal sa nu puteti decupa din sumara mea descriere . Dar norocul mi-a suras (tocmai acum cand planta nu a mai rasarit si in acest an) sa dau peste un plic , la supermarket, pe care scrie Lupin . Asta este Dati pe g lupin si va o sa va placa noua Dv cunostinta. Eu abia astept sa rasara si sa o ingrijesc cum trebuie; aflu ca are un ciclu de viata de3 ani.

  9. mariana spune:

    Numele corect este „lupinus de russel” . .

  10. Dana Is spune:

    Ia te uita, ce de-a lume contaminata de gradinarit ! Si eu tot economista, tot salariata (dar nu la stat, ceea ce nu pot spune ca ar fi o fericire), tot pasionata de plante, gaini si mai ales, mare iubitoare de mieunatoare (am, la fel ca tine, doi banditi tandri).
    In ce zona e gradina ta?
    Cu multa simpatie, Dana din Iasi.

  11. Bogdan spune:

    Cum doar cine se aseamana se aduna… cred ca am nimerit bine! E drept, gainile imi lipsesc, da ‘n rest… nu duc lipsa de frunza verde si blana de pisica. Minunata gradina, iar pisicile niste scumpe. Pupici, pentru tine si pisici!

Lasă un răspuns

