Inflorim

Zapada de acum doua saptamani a afectat considerabil narcisele, care tocmai atunci dadeau sa scoata bobocii la lumina. Mare parte din ele n-au mai inflorit, spre marele meu necaz. Nici lalelele nu se simt prea bine, au frunzele chircite, arse, bobocii cam jumuliti. Aste e, se mai intampla sa ninga in aprilie. Dar ce spun eu aprilie? Imi povesteau ai mei-eu nu mai tin minte, pesemne eram prea mica-cum de un 1 Mai muncitoresc, dupa defilare, au luat paturi, mingi de volei si cateva berici si au mers la padurea Andronache, padurea langa care am copilarit, eu fiind nascuta si crescuta in Colentina, spre marea mea mandrie! 🙂 Bunn, aseaza ei patura, desfac cate o bere si…se lasa brusc un frig si o negura mai ceva ca in Twilight Zone, dupa care…incepe sa ninga! 🙂 Asa ca zapada asta care ne-a dat toate planurile peste cap n-a fost tocmai o noutate pe aceste meleaguri.

In gradina, lucrurile par sa se aseze in matca lor.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Saptamana care a trecut am reusit sa insamantez mazarea ( pe care in mod normal as fi pus-o pe la sfarsitul lui februarie) , precum si spanacul, iar astazi, rosiile in solar, jumate din ele doar, ca am obosit. 🙂  Cealalta jumatate o pun mai spre seara cand s-o mai racori…in solar. 🙂

Sa aveti un weekend cu spor!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Inflorim

  1. Felicitari pentru gradina, narcisele sunt superbe!

  2. nela zice:

    Ce frumos e in gradina!Abia astept sa fie cald ca sa stau mai mult in gradina, printre flori si straturi, cu pisica tavalindu-se la soare!Ma bucur si eu de orice floare care se deschide, de pomii infloriti, la noi abia au inflorit corcodusii si un zarzar, ceilalti: merii, perii,ciresii, inca nu.Va admir florile ,pisicile si gainile!Sanatate si spor!O duminica placuta!

  3. Ninulescu zice:

    Superb de tot !
    Ai ce-a mai frumoasa curte si gradina din cate am vazut , ingrijite, curate si pline de frumusetea florilor si a pisicilor ! 🙂

  4. Dana zice:

    Chiar daca a fost frig, uite ce frumos au inflorit! magnolia aceea e superba!

  5. Adriana zice:

    Am si eu o magnolie lalea Imi place magnolia ta stelata si florile de cires sunt foarte frumoase. Cred ca gradina ta e tare parfumata!

  6. irenadaiana zice:

    Ofticanta ca de obicei! 🙂 La tine toate sunt in floare si magnolia si glicina si puii si narcisele. Imi dai si mie un lastar de glicina? Astept pozele cu solarul ca sa stiu de ce-mi rod unghiile 🙂 🙂 🙂

  7. Mirela zice:

    Nelipsiti pisoi,minunate floricele…pupici la pisici!!! Mirela

  8. Sup zice:

    Felicitari pentru acest site si pentru imaginile impartite cu ceilalti. Stiu ca ocupa destul de mult timp si efort.
    Am o singura sugestie: aparatul de fotografiat ar trebui inlocuit cu unul mia performat, de preferat un DSLR – daor ca e cam scump – 400 EUR. Un exemplu ar fi http://www.emag.ro/aparat-foto-dslr-canon-eos-1100d-obiectiv-ef-s-18-55mm-is-ii-can1100db1855isii/pd/EMKS7BBBM/
    Calitatea imaginilor ar fi mult mai buna, fara ca pozele luminoase sa para in ceata.

    Spor in gradina!

  9. CONSTANTIN zice:

    AM PLANTAT ARONIA MELANOCARPA NERO IN URMA CU O SAPTAMANA . DEJA VOR SA INFLOREASCA. SPER CA IN AUGUST SA SI GUST . VA FI PRIMA DATA. DESPRE ARONIA NUMAI DE BINE.

Lasă un răspuns

