Un milion de vizite!

1Acum am observat ca acest blogusor a depasit un milion de vizite! Mai sa fie! Si m-am gandit imediat de cand functioneaza. Pai se vor implini curand trei ani! Doamne, cum trece timpul. Parca ieri bajbaiam pe aici si nu stiam cum sa pun o poza.🙂 Nu ca acum as sti mult mai multe.

Am fost tentata la un moment dat , de fapt de mai multe ori sa nu mai scriu nimic pe aici, in ideea ca nu prea mai am ce spune, dar apoi mi-am zis ca macar niste poze frumoase tot merita sa va mai arat, din cand in cand. Chiar acum nu, ca n-am poze noi, dar curand vor inflori trandafirii si atunci , alta treaba.

Pana una-alta, va multumesc frumos pentru vizite, comentarii, sugestii si reclamatii  si va astept pe aici ori de cate ori aveti timp si chef.🙂

2

Toate cele bune,

Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Aniversari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Un milion de vizite!

  1. Veronica spune:

    La muuuuulti ani si cat mai multi vizitatori frumosi!
    Eu inima acest blog. Inima mare.

  2. Alexandra spune:

    🙂
    Mersi, Veronica! Pup fata!

  3. Mirela spune:

    La mulți,mulți ani!!! Ce Frumusete de trandafir!!! Cum se cheamă!!! Mirela

  4. Alexandra spune:

    Mersi, Mirela!
    Draga mea, habar n-am cum se cheama, l-am luat acum multi ani, la gramada din Carrefour.

  5. simf spune:

    primul milion, restul vin mai repede:)
    pai, sa fie blogul sanatos si la fel de frumos (si tu alaturi de el) si sa ne „vedem” cat mai des🙂

  6. Aurelia spune:

    La cat mai multe vizionari! E si normal sa fie asa, ai o gradina frumoasa si produse minunate.

  7. Alexandra spune:

    Mersi, Aurelia! Si gradina ta e frumoasa, sa-ti traiasca si sa creasca inca si mai frumoasa!🙂

  8. viatalatara spune:

    Cum sa nu mai scrii nimic? Pai si eu ce citesc/vizionez dimineata la cafea?
    PS. Sunt lesinata dupa trandafirii tai!

  9. simf spune:

    dadece sa nu-ntrebam? ia spune tu colea cum ai facut primul milion de vizite? si ce-ai facut in ultimii 5 ani?:))

  10. Alexandra spune:

    Si daca am mancat salam cu soia!🙂
    N-am mancat, ca nu-mi placea, cum nu-mi place nici acuma!😀

  11. greenzonelife spune:

    La multi ani si cat mai multe milioane de vizite🙂

  12. danamel spune:

    Cand primesc un emailu’ de la tine, taaaare ma mai bucur si-mi anunt colegii sa vina sa vizioneze o gradina din Bucuresti! Cand vazura leusteanul li s-au taiat picioarele(la unii din invidie-suntem multi gradinari incepatori p-acilea…)Cum adica sa nu mai scrii?Te rog (fara anticipat!!) sa revii la simtaminte mai bune si sa ma lasi sa-mi clatesc ochii prin gradina ta de vis!Multe imbratisari de la Neamt!

  13. gabyral spune:

    La cat mai multe vizite! (sa primesti)
    La cat mai multe articole! (sa ne dai)

  14. Gabriela Bucur spune:

    Stimata Alexandra,blogul tau este o minune.Si comentariile care insotesc fotografiile,sunt pline de haz.La cati mai multi vizitatori!succes!

Lasă un răspuns

