In plina floare

Avand in vedere ca nu prea am nimic de spus, ci doar de postat niste poze, devine foarte greu sa aleg un titlu la post. Asta de azi, spre exemplu, nu e tocmai potrivit, pentru ca sunt si flori care nu sunt in plina floare, a se vedea liliacul alb. Altele, precum magnolia, e pe trecutelea. Totusi, titlul ramane asa, ca altu’ mai bun n-am gasit. Poate data viitoare sa fiu mai inspirata.🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A, uitasem de gaini. Ele acum incep sa „infloresca”, adica azi a picat prima closca.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la In plina floare

  1. Tare-mi place la tine…vin si maine.

  2. Amalia spune:

    Buna ziua
    Imi puteti spune, va rog, magnolia cati ani are si de cand face flori? Eu am o magnolia de 4-5 ani dar nu a facut flori, a crescut dar nu ma bucura ca nu are flori. Imi puteti spune cum o ingrijiti dumneavoastra?
    Va multumesc.

    • Alexandra spune:

      Magnoliile, ca sunt mai multe le am de cativa ani si au inflorit din al doilea an. Ce-i drept, le-am cumparat marisoare, de vreo jumate de metru inaltime. Una singura mi-a facut figuri pentru ca saraca statea in iarba si avea radacina sufocata. Am muuat-o la loc curat si a inflorit.
      Nu mare grija, sa aiba soare, dar si umbra, sa fie sapate… Nimic special.

  3. zbiggi spune:

    Foarte frumos!
    Si la noi e plin de flori, totul e verde. E o placere sa stau pe afara in perioada asta.

Lasă un răspuns

