Am vrut sa fac doar o poza…

…acestei plante, un fel de arbust, care nu stiu cum se numeste si daca foloseste la ceva. Insa e atat de frumoasa, asa pletoasa cu e, incat, azi, cand am abservat-o prima data pe anul asta, mi s-a parut atat de faina, incat am dat buzna in casa dupa aparatul foto.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dupa care nu m-am mai putut opri din fotografiat.🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Am vrut sa fac doar o poza…

  1. cristina spune:

    PAI NICI N-AVEAI CUM SA TE MAI OPRESTI DIN POZAT. scuze de caps, n-am vrut. pe mine tufa aia cu floricele albe, care sunt inca bobocei, ma innebuneste. lalelele cand le-ai pus?

  2. Daiana spune:

    superb!
    asa si io, ies in curte si gradina si nu ma mai pot opri din fotografiat. fiecare floare, frunza, gaza mi se pare frumoasa.🙂

  3. cati spune:

    Va admir mereu munca . Se vede pasiunea cu care va amenajati gradina . Am o curiozitate : cati ani ati muncit pentru a realiza asemenea minunatie ? Va doresc un Paste fericit !

  4. Marc spune:

    Irisii sunt superbi!Cred ca e o reala placere sa stai sub liliecii infloriti si sa le simti mireasma:)Se anunta ceva recolta de cirese la vara:)

  5. greenzonelife spune:

    Super! Nici io nu m-as fi oprit din pozat la tine in gradina🙂

  6. fosile spune:

    O adevarata simfonie de flori.
    Frumoase imagini ai in gradina.
    Sarbatori fericite!

  7. Marian spune:

    Foarte frumoase flori; la voi a venit primavara mai devreme – la mine de ceva vreme (cateva zile) au inceput sa infloreasca…

Lasă un răspuns

