Aveam timp…

1Va aduceti aminte, pe vremuri, cat timp aveam?

Lucram si sambata, uneori si duminica, dar tot aveam timp sa facem ce ne doream. Ne intalneam cu prietenii, mergeam la strand, la film, ori la un suc.

Aveam timp sa citim, sa mergem la teatru, ori la opera.

Aveam timp sa stam la cozi sau sa asteptam tramvaiul, iar daca acesta nu venea, aveam destul timp  sa mergem pe jos.

Aveam timp sa ascultam radioul, poate prindeam o melodie buna.

Aveam timp sa asteptam cele cateva minute de desene animate date  la Tv,  duminica.

Aveam timp sa vorbim la telefon cu toate rudele din provincie  si nu doar de sarbatori.

Aveam timp sa mergem la croitoreasa de cate ori gaseam un material frumos.

Aveam timp sa ne cautam o rochie sau niste pantofi deosebiti si pentru asta umblam  prin magazine zile in sir.

Aveam timp sa ne plimbam prin oras, doar ca sa admiram casele vechi din Cotroceni, Domenii sau Dorobanti.

Aveam timp sa ne luam tot concediul de odihna odata, fara ca asta sa blocheze activitatea la serviciu.

Aveam timp sa mergem cu trenul la Constanta si de acolo sa luam autobuzul pana in Mamaia, Eforie sau Neptun.

Aveam timp sa mergem la pescuit, cu personalul de Calarasi  de la 3 noaptea si sa ne intoarcem in aceeasi zi, pe seara, iar a doua zi sa fim prezenti la munca.

Aveam timp sa invatam pentru examene doar in sesiune.

Ce s-a intamplat cu timpul nostru, cine ni-l fura atat de subtil?

 

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Aveam timp…

  1. nelucraciun spune:

    Asaltul informatiei. Simplu.

  2. razvan spune:

    raspunsul il da Andrei Pleşu. Trimiteti-mi un semn pe mail, după care să-l postati pe pagină.

  3. cristina spune:

    cica ar fi chiar un fenomen fizic, nu stiu ce rezonanta a pamantului care a crescut/scazut si de aici contractia timpului.

  4. razvan spune:

    unde se mai găsesc roşiile de demult, dulci şi carnoase până crăpau? m-am săturat de cele în care găseşti „copaci”. mai se găseşte sămânţă?

  5. Alexandra spune:

    Rezonanta Schumann, internetul, varsta, Andrei Plesu… Inca astept pareri.🙂
    Razvan, rosiile bune trebuie sa ti le faci singur ; in ziua de azi si taranii cei mai tarani pun ingrasaminte chimice. Seminte gasesti, sunt bloggari care vand si seminte, bune, curate.

  6. gabyral spune:

    N-avem timp sa citim, sa mergem la teatru sau la opera pentru ca „ne incepe telenovela”.
    N-avem timp sa ne intalnim cu prietenii, desi acum avem mult mai putini, pentru ca si ei sunt ocupati sau au program in contratimp cu al nostru.
    La croitoreasa mergeai o juma’ de ora pentru o rochie, la Mall stai 5 ore pentru aceeasi rochie la 5 preturi diferite si te intorci tot fara ea pentru ca nu au marimea ta.
    Cu trenul nu mai mergem pentru ca nu sti cand o pun de-o greva si acum toti au masini pe care le scot doar in weekend la plimbare, asa ca tot nu ajungi la destinatie mai repede decat cu trenul.
    La pescuit mai mergem, insa rar(inca n-au gasit astia antivirus pentru boala asta), da parca nu te mai trage inima sa bati 200km dus-intors pana pe malul unui lac pe care tocmai „l-au tras”(a se citi recoltat) si ti-au mai lasat de prins niste carasei de acvariu la o taxa cat doua bilete la teatru. Asta daca ai noroc si nu-ti cer „taxa de insotitor” pentru consoarta si catel(am patit-o o data si le-am spus ca decat sa-mi las catelu’ acasa mai bine sa nu ma mai astepte pe la ei).
    Daca iti place sa te plimbi prin oras si n-ai luat chenzina chiar in ziua aia, cred ca trebuie sa ai ceva tendinte masochiste, sa „casti” ochii la vitrine si tarabe si sa sti ca nu-ti permiti mai mult de un covrig. Sa „casti” ochii la sumarele tinute de vara ale demoazelelor plimbarete, riscand sa te calce vre-unu care face acelasi lucru din masina…Si dupa ce, satul de covrig si inghitit in sec dupa don’soare, te intorci la locul de parcare, constati ca tocmai iti pleaca masina la „ridicari” pentru ca ai cascat prea mult ochii si ti-a expirat timpul…furat subtil de viteza cu care trece…
    Cand ne grabeau brigadierii pe vremea „colectivei”, bunicu’ avea o vorba: ” Ho, ca nu arde…”

  7. arakelian spune:

    eu dau vina pe consumerism. Am tv, si mai putin timp pt iesit cu prietenii. Am masina de spalat si pierd timpul cautand produse specifice si curatand-o. Am mai multe farfurii/cani/vase de plastic, si ma distrez spaland si aranjandu-le. Am cumparat 20 de papusi fetitei, si in fiecare seara imi ia 15-30min sa le strang, in loc sa ma joc eu cu fetita.
    Cand am inceput sa imi impun, dupa moda vestica: 1 data la 3 luni in magazine de haine, 1 data pe sapt. la piata, 1 data la 2 sapt. la supermarket, timpul meu s-a marit brusc!!
    La haine e simplu, am 2 rafturi in dulap pt mine, tin sub control, dar prietena mea ii ia 1 ora in fiecare dim. sa se machieze si sa se decida cu ce sa se imbrace, in fata sifonierului ei.

    Si uite asa se duce timpul. Aiurea.

Lasă un răspuns

