Alte poze

Ca anul asta parca n-au fost niciodata, nici florile, nici legumele, nici fructele.

Tot anul asta am fost vizitati pentru prima data de un dihor, care ne-a mancat 18 pui de gaina si ar mai fi vrut, dar am baricadat cotetul zdravan… Tot anul asta am vazut primul sarpe mai maricel, un urat de vreo juma de metru, poate si mai bine si care cu ocazia vizitei in gradina mea si-a luat adio de la viata.🙂 Ce sa-i fac, urasc serpii! Binenteles ca a venit tot din gradina cu balarii de langa mine, nu mai zic nimic…

Insa, cum spuneam, vegetatia e luxurianta, verdele e verde, rosiile au o tija groasa de zici ca sunt alte plante. Sa speram ca vor si fructifica pe masura si nu ma aleg doar cu salata de frunze de rosii.🙂

Iar de trandafiri, ce sa mai zic, mari, grasi si multi! Caldura si apa din belsug a priit gradinii anul asta. Lasa ca nici iarna nu a fost aspra si nu a suferit de frig deloc.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERASa aveti o duminica frumoasa foc!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Alte poze

  1. cati spune:

    Imi place foarte mult gradina dvs. Si in gradina mea se regasesc o parte din plantele pe care le-am vazut la dvs , insa lavanda nu a rasarit deloc. Cred ca trebuia sa folosesc rasad si nu seminte . E posibil ca nici solul sa nu fi fost propice . L-am samanat-o langa un gard. Felicitari pentru acest paradis!

  2. coco spune:

    minunata gradina !!!

  3. Marc spune:

    Aveti acolo un paradis verde,pictat cu diverse nuante:)Trandafirii sunt superbi iar dovleacul nu imi vine sa cred ca deja fructifica..la mine dovlecii sunt inca in stadiul de 4 frunze:)

  4. ioana spune:

    Tu chiar ai omorat sarpele ala doar pt. ca nu ti plac serpii in general? :O
    Sarpele are un rol bine definit, clar peste cateva saptamani o sa ne zici ca soriceii vin tot din gradina cu balarii de langa.

    Nu pot sa cred ca ai omorat sarpele ala doar pt. ca ai putut.

  5. carmen spune:

    Ai un blog minunat pe care il urmaresc de cativa ani. Acum incerc si eu sa-mi fac unul , a mers destul de bine pana cand am ajuns in faza de a insera poze in textul intrarilor . Sa-nnebunesc nu alta. Nu reusesc si pace . Blogul meu e pe ucoz ,daca stii cumva cum s-o scot la capat si ai timpul necesar… as fi fericita !

Lasă un răspuns

