Concurs de poze

Buna, dragii mei!

Incepem astazi un nou concurs de poze cu trandafiri, concurs devenit traditional pe acest blog. Al catalea sa fie oare, al patrulea?

Mai intai sa va prezint premiul: el consta dintr-o crema hidratanta cu ulei de jojoba si  ulei esential de trandafir

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Un sapun Rosa Damascena, cu lapte de capra si ulei esential de geraniu

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Si un parfum solid cu uleiuri esentiale de trandafir, iasomie si vetiver.

2Trebuie sa va mai spun ca toate astea sunt facute de mine?😀

Acum regulamentul:

1. Trimiteti pe adresa de e-mail alex2catana@yahoo.com o poza cu trandafiri. Orice poze, de oriunde. Daca ati putea sa va si puneti numele pe ea, ar fi perfect, dar daca nu puteti, am s-o fac eu pentru voi.

2.Pozele pot fi trimise pana pe data de 5 iulie, ora 22.30. Orice veti trimite peste aceasta ora nu va fi luat in considerare.

3.Pe data de 6 iulie se va vota printr-un comentariu la un post ce il voi publica ulterior. Deci, votarea se va face fix in 6 iulie.

4. Regulamentul de votare este simplu: acordati puncte in ordinea preferintei unui numar de trei poze astfel:

-poza x-10 puncte

-poza y-5 puncte

-poza z-1 punct

Comentariile cu voturile le voi modera si le voi publica pe toate odata in data de 7 iulie, astfel incat sa nu existe niciun fel de influente.

Nu va votati propria poza.

Votati doar daca ati trimis o poza in concurs.

Daca nu votati, veti fi eliminati din concurs.

Daca mai sunt neclaritati in privinta regulamentului, le vom mai lamuri pe parcurs.

Pana atunci va doresc multa bafta si astept pozele voastre sa ne clatim ochii cu ele!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Concurs de poze

  1. Nela Dobrita spune:

    Chiar acum am trimis o poza!Multumim pentru concurs!Tare-mi face cu ochiul crema aceea!Succes participantilor!

  2. Sakura Story spune:

    Am trimis si eu acum o poza.
    Frumoase si utile premiile.
    Multumesc

  3. Gabi spune:

    Voi trimite cat de curand o poza cu un trandafir, desi imi va fi greu sa aleg. Cred ca voi alege una din fotografiile de aici http://atitudineamea.wordpress.com/2012/06/16/trandafiri-de-la-moldova/ sau de aici http://atitudineamea.wordpress.com/2012/07/13/in-cautarea-trandafirului-verde/
    Interesant concursul, succes participantilor!

  4. Rotaru Gabriela Tatiana spune:

    Am trimis si eu o poza.Un concurs frumos,multumim,premii frumoase,multumim.

  5. Pingback: Sapunuri si un concurs | Sapunuri naturale

  6. MissBodescu spune:

    pare f interesant! o sa particip!

  7. DaNuTzA spune:

    am trimis si eu o fotografie!
    frumoase premii!

  8. Pingback: Aspirante optimiste, gravidute fericite si mamici implinite - Pagina 865

Lasă un răspuns

