Un „comentariu”

N-am mai intrat de multa vreme pe acest blog, pentru ca e iarna si gradina doarme.

Insa nu m-am putut abtine sa nu va arat un comentariu ce abia a venit!

Tu daca esti romanca stii sa faci toate mancarurile romanesti,te crezi tu as,dar sunt altele mai bune decat tine spre exemplu eu. Eu pun la 1 kg de carne 5-6 cepe pt ca asta le da gust proasta pamantului ca m.ai so enervat.

Nu-i asa ca e dragut?🙂

Trimis de „anonimul „cristina.radu2001@email.com .

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

45 de răspunsuri la Un „comentariu”

  1. greenzonelife spune:

    Pana una-alta cred ca intai ar trebui sa invete sa scrie si apoi sa comenteze, in rest „no comment”

  2. vasile spune:

    In primul rand bine ati revenit. In alta ordine de idei haideti sa fim iar copii si sa spunem simplu fara sa na enervam ” CINE SPUNE ALA ESTE”
    O zi minunata sa aveti.

  3. irenadaiana spune:

    poate-i o reteta noua de sarmale din ceapa de care noi nu stim. Sau poate e vorba de ceapa d-aia mica mica de se pune la murat. Parca poti sa stii….
    Sau mai simplu – ” Gusturi”🙂🙂🙂

  4. simf spune:

    io cred ca anonima cristina radu vorbea in constructia lexicala de mai sus despre chiftele, nu despre sarmale. si am mai inteles tot de acolo ca o duce cam rau cu nervii capului. ce n-am inteles: ce treaba are pamantul cu ceapa si nervii. in concluzie – eu nu fac sarmale.:))
    tare m-a distrat comentariul.

  5. Carmen spune:

    Aoleu, sărăcuţa fată!!! Cum o fi în lumea ei, în mintea ei, în viaţa ei?
    Brrr… Ferească Dumnezeu!
    Nici nu ştii dacă să râzi sau să plângi (de mila ei).

  6. Prostia si rautatea merg mana in mana, sa te fereasca dumnezeu de prosti!

  7. Ninulescu spune:

    La mine astfel de inteligenti se tavalesc in chinuri ca eu nu le public mesajele si cred ca s-au pierdut😀 Am avut unul care m-a insultat asa de vre-o 40 de ori intr-o zi si nu intelegea saracul de ce nu-i apare comentariul🙂😀

  8. Mirela Omota spune:

    mare-i gradina ta!!!! mirela

  9. Marc spune:

    Credeam ca macar in blogosfera intra doar oameni care au cat de cat o educatie si stiu sa isi expuna opiniile fara sa atace (verbal) pe celalalt. Se pare totusi ca incet-incet lumea de pe facebook se muta aici. Referitor la comentariul pe care ni l-ai aratat, nu stiu daca e de ras sau de plans, sincer.. sper totusi ca e un caz izolat si ca nu se va extinde:))

  10. Nela Dobrita spune:

    Un an cat mai bun, mai rodnic si multi prieteni sa va inconjoare!Sanatate!

  11. Ionut spune:

    Deci da, nu poti comenta la un astfel de comentariu🙂
    Insa iti dai seama cata ceapa intra la 2kg de carne? Deja papilele mele gustative tremura la gandul asta🙂

  12. Victoria spune:

    Cata frustrare la inceput de an!!!!!!
    Eu cred ca a ramas cu sarmalele nemancate si a vrut doar sa se descarce femeia.Si cum cel in cauza nu mai e de mult prin preajma(cred ca se vede cu ochiul liber de ce) te-a gasit pe tine🙂
    La multi ani!

  13. Bianca spune:

    🙂 Of Doamne, tragicomedie

  14. Gabriela spune:

    Mi-a placut cum s-a semnat:”proasta pamantului”.🙂 Si ca sa recunosti ca esti prost iti trebuie un dram de inteligenta si … cateva cepe in plus.

  15. Buna ziua,
    Suntem interesati sa colaboram cu dvs. pentru postarea unui link publicitar. Daca sunteti de acord va rugam sa ne indicati o adresa de email pentru a discuta in continuare.
    Va multumim

  16. urat! ceea ce americanii numesc „hateri”🙂 nu lua in seama.

  17. GabiA spune:

    Bine zice Victoria, frustrata rau duduia…Pai cum sa nu te „frustrezi” daca pui atata ceapa la un kil de carne? Cu „damfu” ala crezi ca mai prinzi vre-un barbat prin batatura? Mai bine s-ar apuca de facut carnati cu usturoi, sunt mai buni si tin mai mult cand simti nevoia…in loc sa te „frustrezi” pe bloguri…

  18. Cati spune:

    Un alt gen de comentariu : Imi pare bine ca a descoperit blogul dvs din care chiar pot invata lucruri minunate . Va astept articolele ! Un an bun sa aveti ! Referitor la ,,cepe ” – ,,d-na ”anonim e o ceapa degerata !

  19. Diana spune:

    AM REUSIT!!!! In mai putin de o saptamana am reusit sa citesc tot blogul (eu abia l-am descoperit)…si e o resita tinand cont ca citesc doar cand bebela mea doarme si nu am alte treburi… Abia astept sa vina primavara pentru prima data si in gradina mea si in acelasi timp sa ne impartasiti in continuare povestie frumoase din gradina visata cu tot cu gainuse si mai ales pisici!

  20. Flori spune:

    Cu cine se cearta pentru ca e clar ca are o problema?!! :)) Lol.

  21. Flori spune:

    :)))))) asta cu mama, nu fi hater e mortala! :)))

  22. vasile spune:

    Va doresc o primavara frumoasa plina de bucurii si impliniri.
    LA MULTI ANI!
    Cu stima,

  23. estera spune:

    Buna Alexandra,
    sunt interesata si eu de acea crema cu extract de caviar Platine de Peau-Paris, nu pot deschide fomularul de comanda, te rog, daca mai este valabila oferta sa-mi scri pe adresa de e-mail estera.silvia@gmail.com, cum procedez sa intru in posesia acelei creme si eventual pretul.
    Multumesc! Estera

Lasă un răspuns

