A inflorit glicina!

E o frumusete glicina asta!  Minunata planta!

1

2

3

4

5

6

7

8

Si cand ma gandesc ca pe cea alba era cat p-aci s-o dau afara, ca nu facea flori deloc… Cu glicina se pare ca e nevoie de multa rabdare si apoi mai trebuie tunsa, mai precis tunsi lastarii laterali.

In alta ordine de idei, zilele trecute am descoperit un blog de gradinarit, al Iulianei. Nimic nou pana aici, caci bloguri de gradinarit mai sunt, cateva zeci, cred…

Noutatea insa este ca Iuliana si Lucian au reusit sa scape din sclavie, s-au indepartat de mizerie, de minciuna, de lumea ipocrita si rea care ne sufoca, putin cate putin. Doamne, cat mi-as dori sa pot face asta si eu! Visez la ziua cand am sa-mi scriu demisia!😀

Bravo voua, oameni buni, harnici si curajosi pentru ceea ce faceti! Pentru mine sunteti un exemplu viu , iar  daca demisia mea se va intampla mai repede decat termenul limita pe care l-am stabilit, asta se va datora voua!🙂

Tuturor, un weekend cu spor si voie buna!

Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la A inflorit glicina!

  1. Dana spune:

    Ce frumusete! Arata superb, are si parfum? Minunata priveliste.

  2. vasile spune:

    Superb, imagini minunata intr-o gradina de vis. Ce poate fi mai reconfortant decat sa bei o cafea sub pergola pe care troneaza aceasta minunatie de planta.
    O duminica linistita ca de relaxare se ocupa glicina.

  3. Iuliana spune:

    Multumesc, Alexandra🙂.
    Se poate face. Greu, cu sacrificii, evident cu foarte multa munca, dar se poate.

    Glicina ta e minunata🙂

  4. alina spune:

    Felicitari!

    In cat timp a ajuns in acest stadiu?Multumesc.

  5. Tea spune:

    Ce faina e, de unde ai cumparat-o? Inteleg ca esti in Bucuresti, nu?:D

  6. newcata spune:

    superba gradina , foarte bine ingrijita si cu un aspect placut , sper sa am si eu una asemanatoare pe viitor , si ideea unui solar ma incanta foarte mult .
    Cat despre demisie iti urez sa fi pregatita cat mai curand pentru asta .

Lasă un răspuns

