Incepe spectacolul!

Al trandafirilor!

Uitandu-ma prin gradina dupa un loc unde sa plantez cateva rasaduri de lavanda, am zarit la distanta, intr-un trandafir, o pata galbena. Binenteles, era un boboc ce incepea sa se deschida. Ce credeti c-am facut? Am lasat balta lavandele si am intrat ca o furtuna in casa dupa aparatul foto, de parca bietul bobocel avea tren la 12 si trebuia sa plece! 😀 Si din boboc in boboc, am ajuns la postarea de fata, ca nici nu ma gandeam ca voi mai intra pe calculator, la cata treaba am. Ce treaba? Am plantat, pe unde era mai uscat niste regina noptii, dalii pitice, broccoli si mai am de pus ardeii iuti, busuiocul si niste gogosari. In gradina. In solar am mai pus niste rosii cherry si am legat castravetii ca deja se tarau la picioarele mele… 😀

De nerabdare si emotie ca o sa postez trandafiri, m-am chinuit pret de cateva secunde sa infig memory cardul intr-o bricheta de aceeasi culoare! :D)) Nu radeti , ca se ia!

Stiti de cand astept sa infloreasca trandafirii? De asta toamna!!!

Cautarea zilei: rosii cu capu in jos

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina, Trandafiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Incepe spectacolul!

  1. Ursu Florin zice:

    Ce frumosi sunt trandafirii galbeni. Trandafirii mei acum incep sa faca boboci micuti. Mai am de asteptat putin sa infloreasca.

  2. mirela omota zice:

    foarte frumosi!si eu astept sa infloreasca ai mei!o zi buna!

  3. Chiar ca incepe spectacolul.
    Are si al meu un bobocel. Eu ma bucur doar de unul…tu de o padure intreaga. 🙂

  4. redsky2010 zice:

    f frumosi trandafirii tai. am pozat si eu, tot de furat ca de obicei, si am remarcat ca toti erau napaditi de ceva purici, unii erau si dati cu solutie… saracii, abia au inflorit si deja sunt atacati!

    • Alexandra zice:

      Sunt sensibili trandafirii. Si eu i-am stropit deja de doua ori anul asta, altfel erau mancati ba de puricii aia verzi, ba de viespea croitor. Spre toamna apare si la mine putina patare neagra, dar deocamdata sunt sanatosi tun. Putina rabdare sa infloreasca, atunci sa vezi frumuseti!

  5. cafeauata zice:

    Multumesc, Alexandra! Sa stii ca si bucuria ta se transmite.
    O saptamana cu cat mai multi boboci deschisi!

  6. DANI zice:

    Bravo, Alexandra ! Incepe ” minunea trandafirilor ” ! Arata foarte sanatosi, plini de boboci si cu frunzis luxuriant. Eu am avut probleme cu micozele in primavara asta, am tot rupt la frunze…Deci, o sa ai de postat serios in urmatoarele saptamini !!!

  7. simf zice:

    eu incerc constant sa descarc pozele de pe cardul aparatului foto scotand cardul de la telefon si niciodata nu merge:), asa ca te inteleg.
    faini trandafirii tai, ai mei is la stadiu de boboci, mai nou cu ceva paduchi albi, ma duc azi la nenea de la magazin sa-mi de tratamente pentru ei.

  8. Constantin zice:

    O sa ai o vara parfumata si pastelata. Promisiunile se vad, emotiile ti le simt. 🙂
    Iti urez o saptamana frumoasa desi, din cate inteleg, nu prea sunt sperante!

Lasă un comentariu