Inainte de ploaie

Cred c-o sa ploua!

De cativa ani de cand traiesc cu picioarele pe pamant ( oare?  🙂 ), am inceput sa simt cand vine ploaia. Sigur, ma mai doare si umarul cu ocazia asta, dar efectiv simt in nari cand se apropie vreo vijelie. Am inceput sa deosebesc formatiunile de nori aducatoare de ploaie de cele sterile si stiu dupa cum bate vantul, ori dupa cum zboara pasarile daca va ploua sau nu.

Asa ca va spun, pe aici vine ploaie!

Ca atare, am iesit sa fac niste poze, sa prind trandafirii inainte sa-i zapaceasca vijelia ce va sa vina. Trandafirii si alte chestii, dar in principal rozele, caci ele sunt vedetele momentului.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

31

Sa aveti un weekend de poveste! 🙂

 

 

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Arbusti decorativi, Flori de gradina, Trandafiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Inainte de ploaie

  1. Tea zice:

    Si eu simt ca o sa ploua 🙂
    First of all, me is a fan 😉 Si ma inspir cu drag de la tine.
    Second, o intrebare: In cat timp de la plantare ti-a inflorit iasomia? Eu am pus o tufa miiica asta primavara si am fost dezamagita ca nu a facut nicio floare. Oare sa sper pentru la anul? Sau dureaza mai mult?:D Thanks

    • Alexandra zice:

      Tea, first, ma bucur ca te inspira gradina mea. Asta era si ideea blogului, pe langa faptul ca nu mai tineam minte care, ce si cum, iar acum am si eu o ordine in cap. 🙂
      And second, ai rabdare cu iasomia, va inflori cand va vrea ea. A mea a inflorit cand a ajuns la un metru inaltime, deci daca a ta e mai micuta, las-o, infloreste ea. Gandeste pozitiv, vorbeste-i cu drag si te va rasplati, curand… 🙂

  2. Tea zice:

    Same for coacazul rosu.. in toamna l-am pus 😀 Mor de pofta, nu de alta! Daca ai nevoie de capsuni (plante) do tell, am o gramada si ar trebui stramutate/rarite.. cam atat am de oferit :))

    • Alexandra zice:

      Ei, cu coacazul rosu e mai delicata treaba. Vezi ca am o postare numai despre coacaz. Ii trebuie multa umiditate si trebuie avuta maaaare grija la taiere. Eu am butasit in toamna cativa si am deja coacaze . Multumesc pentru capsuni, dar e prea mare bataia de cap cu ei, plus ca trebuie spatiu, iar eu nu prea mai am.

  3. Tea zice:

    Ah, am uitat sa iti zic de FB Gradinii mele, ca sa fie schimbul schimb 😀 https://www.facebook.com/GradinadelaCorbi

  4. mariana zice:

    Alexandra draga, inconjurata de atatea minunatii sunt sigura ca vei uita repede de ploaie….e un adevarat paradis in imaginile astea….si o dovada ca acea gradina este a unor oameni harnici….

  5. amaliasavin zice:

    indragostite iremediabil …..de gradina si sapun 😛 !

Lasă un comentariu