Sunt bunica! De pisici!

Sunt mandra bunica a unor pisoi. S-au nascut duminica, patru bucati! :D))

Inca mai primesc felicitari. :D))

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Pasari si mamifere și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

28 de răspunsuri la Sunt bunica! De pisici!

  1. Minunat !!!!! abia astept sa ma joc cu ei !

  2. maria spune:

    sa-ti traiasca!!! e si unul negru printre ei?

  3. danamel spune:

    Si pentru pisoi te invidieeeeeeeeeeeez!
    La bloc sotul meu nu vrea animalute, de aceea singurul exemplar, pe care il lasam sa ne zgarie, sa ne muste, sa ne sara pe furis pe picioare, este Titi, un motan tigrat, din dotarea soacrei mele, care sta la casa.

    • Alexandra spune:

      Adevarul e ca la bloc, cam greu cu animalele, desi o pisica-doua sau un catel mic nu strica…🙂

    • Si eu am crezut la fel pana a primit mama un pisoi si am vrut si eu. Acum am trei….la bloc ! Oricum, sfatul meu este sa luati intotdeauna doi si impreuna pentru ca daca e unul singur care sta in permanenta inchis in casa si mai ales singur, face depresie (nu glumesc).

  4. Mirela spune:

    Ce frumosi sunt!sa va trăiască!pupici la pisici!

  5. valeria spune:

    Ce frunosi sunt, parca sunt ursuleti panda.

  6. Ninulescu spune:

    Sant superbi din cale afara, sa-ti traiasca !😀

  7. irenadaiana spune:

    trei panselute si-o lalea neagra precum vad ai in gradina. Sa-ti traiasca!🙂

  8. simf spune:

    ooo, felicitari, sa ne tii la curent cu evolutia lor.

  9. mihaelacostescu75 spune:

    Te-ai facut cu dalmatieni!!!:*:*felicitari,bunico:*:*

  10. mariana spune:

    Vai ce frumosi sunt! Eu sunt moarta dupa pisici,de cand ma stiu am tot avut o pisicuta: Pusi,Kiti si acuma Sibi.Si stau la bloc!Am litiera in casa!Nu sunt normala…Cand eram mica aveam o bucata de blanita, nu stiu de ce era si ma culcam numai daca era blanita cu mine,o mangaiam si spuneam :”Tzitzius Mau.” Astea mi le-a povestit mama ca io nu tin minte,eram prea mica…sa-ti traiasca pisicutele,pacat ca suntem asa departe, altfel poate imi dadeai si mie una si ne incuscream.:)).

  11. badoo spune:

    cat de frumosi sunt. Am si eu un motanel🙂

  12. cafeauata spune:

    Bine au venit pe lume ghemotoacele! Ce cuminte si resemnata sta mamica la „masaj”… Sa fie sanatosi si sa profite din plin de cele noua vieti pe care se spune ca le au. Sa traiti toti ai casei in bucurie si cu multa sanatate!

  13. Gabriela spune:

    Felicitari! Te inteleg foarte bine! Eu cand am devenit bunica de catei eram in al noulea cer! Sa fie sanatosi, ca frumosi sunt de pica!

  14. Dana spune:

    Oh, ce draguti sunt! felicitari! De-as fi mai aproape… noi am adus motanul cu noi in Canada, si as vrea inca unul dar tot un pisoi romanesc.

    • Alexandra spune:

      Ce bine era daca erai mai aproape, ca nu stiu ce ma fac cu atatia… De fapt cu doi, ca unul e dat, iar pe unul il pastrez.
      Dar spune-mi, ce e asa deosebit la un motan romanesc? Ca barbatii romani stiu ca sunt…deosebiti… :D)

  15. Victoria spune:

    hehe,ce de frumuseti ai acolo

  16. Adina Amironesei spune:

    Ce frumooooooosi sunt !!!
    Cred ca acum dupa 2 saptamani sunt si mai frumosi!!!
    Felicitari pentru pisoi dar si pentru gradina!! Mi-am incantat ochii pe blogul tau🙂

Lasă un răspuns

