Vine toamna…

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina, Plante aromate, Trandafiri, Tutun. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Vine toamna…

  1. ani spune:

    Cel mai bogat anotimp!!! hip, hip , uraaaaaaa!!!!!!

  2. pistilica spune:

    vine toamna,iarna ,iar frig,zapada….speram ca nu va fi ca cea trecuta!pupici la pisici,mirela

  3. Victoria spune:

    Este minunat inceputul toamnei😛
    Cu sfarsitul ei nu ma prea impac eu😦

  4. Ninulescu spune:

    In prostia mea fara margini cred ca toamna este cel mai urat anotimp…
    da urat cu spume nu asa :(…

  5. marian spune:

    Alea de deasupra busuiocului sunt gutui. Asa de devreme?! Chiar ca s-a dat naibii clima asta!

  6. irina spune:

    sa-ti traiasca glicina. nu stiu de ce, mereu am crezut ca infloreste in mai-iun, hai iulie (pesemne datorita asemanarii cu salcamul). e super dc infloreste toamna, pt ca eu o am pe langa niste trandafiri cataratori care toamna se cam lenevesc.
    a! si alea-s gutui? io am zis ca-s mere

  7. greenzonelife spune:

    De mancat nu sunt bune gutuile japoneze, dar sunt delicioase facute jeleu.

  8. Alexandra vreau si eu cateva seminte de tutun sau daca faci rasad , cateva rasaduri.

Lasă un răspuns

