Concurs cu premii!

Concurs de poze cu trandafiri, ce altceva? :D)) Numai ca anul acesta schimbam putin regulamentul si anume:

1. Participarea se face doar cu poze facute de voi, nu furgasite   pe net. 🙂 Pozele vor fi postate aici pe masura ce le primesc si eu.

2. Incepand de azi si pana pe 30 iunie, trimiteti o singura poza cu trandafiri pe adresa alex2catana@yahoo.com

3. In data de 1 iulie, de la ora 0 pana la ora 24 se va vota.Votarea se va face printr-un comentariu  la acest post.

4. Cum se voteaza: voteaza doar participantii la concurs si se vor vota pozele din concurs, mai putin poza proprie, evident.Cu alte cuvinte, va votati intre voi. 🙂

Se voteaza trei poze , in ordinea descrescatoare a preferintei, dupa care, ca sa nu va incurc prea tare, eu voi puncta fiecare concurent in functie de locul atribuit de voi astfel: locul 1 primeste 10 puncte, locul doi primeste 5 puncte, iar locul 3-un punct. Voi trebuie doar sa-mi spuneti ierarhia. Daca e ceva neclar, intrebati-ma. 🙂

Pe data de 2 iulie anuntam castigatorul.

Bafta! 🙂

A, am uitat sa va spun ce premii avem! :D)))

„Marele premiu” constand in trei sapunuri si un deodorant.

Si un premiu de consolare, un sapun la alegere.

Bafta inca o data! 🙂

Iata si pozele:

1. Marian

2. Anca

3. Alina

4. Valeria

5. Maria Boer

6. Nela

7.Greenzonelife

8. Mihaela Costescu

9. Adriana

10. Adinuca

11. Liana

12. Flory

13. Simona

14. Catalina

15. Elena E.

16. Aura

17. Ioana Paula

18. Victoria

19. Mihaela

20. Elenushka

21. Alexandra Paun

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri naturale, Trandafiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

32 de răspunsuri la Concurs cu premii!

  1. alinutzika zice:

    waw….pai la asa premii frumoase ma inscriu si eu cu un trandafir din gradina mea….

  2. Victoria zice:

    Avand in vedere ca m-am rasfatat de n-am mai putut cu sapunurile alea frumoase si minunate ale tale,nu pot rezista sa nu particip si eu 😛
    vin imediat si cu poza,doar sa scotocesc putin :))

  3. Anca zice:

    Draga Alex, am trimis si eu un email acum catre tine :*

  4. greenzonelife zice:

    Particip si eu, de mult imi fac cu ochiul sapunurile tale 🙂
    Bafta tuturor!

  5. Flori zice:

    M-as inscrie si eu cu un trandafir dar nu stiu unde sa-l trimit .

  6. Alexandra zice:

    O fi de la presiunea atmosferica. 🙂
    Flori, astept sa-mi trimiti poza!

  7. simf zice:

    si eu, si eu am trimis

  8. elenushka zice:

    Eu inca nu ma pot hotari ce poza sa trimit. Am ales 53 de poze cu trandafiri si daca ar fi dupa mine, pe toate le-as trimite !
    Ma mandresc cu toti caci sunt frumusetile din gradinita mea. Insa dilema mea este pe care sa-l scot la inaintare….

  9. Cat de frumosi sunt trandafirii! Ii ador.

  10. Anca zice:

    Ce frumosi sunt!!
    Dar cel de la 14 e trandafir? Ca nu prea pare, duce cu o floare e maces… sau asa o vad eu la ora asta.
    Vreo 2 zile am uitat complet de concursul asta, mi-am adus azi aminte cand m-am gandit la tine si la pisicile tale, caci de ieri….. AM PISICAAA!!! 😀 Si nu prea stiu cum se ingrijesc pisicile! Citesc despre ele de cateva ore, haha!!
    Te pup!!

    • Alexandra zice:

      E trandafir 100% si inca unul fain!
      Pai, Anca, acum ca ai pisica, ai intrat si tu in randul lumii bune! 😀
      Sa-ti traiasca si lasa, ca te descurci tu cu ea. Nu mai citi ca intri in ceata… Sa-i sa pape papa bun, apica proaspata, mancarea variata, peste la greu, o perii zilnic si te joci cu ea dimineata si seara. 😀

  11. Victoria zice:

    Gata,am trimis si eu mail 😛
    Si apropo,am intrat si eu in club.Am pisicaaa 😛 😛 😛

  12. elenushka zice:

    Am mai aruncat un ochi pe toate pozele cu trandafiri si ma gandesc ca maine o sa imi fie tare greu sa aleg primele locuri. Toate pozele contin trandafiri superbi, fiecare poza in parte are povestea ei. Ufff tare greu o sa imi fie maine. Incerc sa fac un top si degeaba, in clipa urmatoare ma razgandesc !
    Va doresc bafta la concurs tuturor participantilor si sa stiti ca indiferent cine va castiga, fiecare poza in ochii mei este de locul 1, iar daca trandafirii din poze sunt chiar din gradina vostra cu atat mai mult meritati felicitarile mele.

  13. Aloha tuturor,
    Ce ma bucur ca v-am descoperit, ce ma oftic pt. ca nu am destul timp sa surfez blogosfera cu gradini, ce m-am inveselit admirindu-va trandafirii superbi cu ocazia acestui concurs, si iarasi ce ma enerveaza ca ori sint prea lenesa, ori am prea multe de facut, dar nu apuc sa profit si eu de gradinita pe care am primit-o in grija asta-toamna, asa cum mi-as fi dorit. 😦
    Aveti niste trandafiri minunati, pe unii dintre voi v-am vizitat si pe blog, am si „furat” niste retete si citeva idei… Si va multumesc tuturor pentru trandafirii superbi!
    Alexandra, tiza mea, am pus ochii pe sapunurile tale! 🙂

    • Anca zice:

      Bine ai facut ca ai pus ochii pe ele, sa pui si mana, ca sunt super faine si naturale, deci sigure pt toata familia! 🙂
      O zi buna tuturor!!

Lasă un comentariu