Stiuca rasol cu legume si maioneza

Stiuca se curata de intestine, de solzi ( chiar trebuie sa scriu asta? doar n-o s-o mancati cu tot cu matze!), apoi se pune la fiert la foc mic, sa nu clocoteasca. In apa in care fierbe se pune: o ceapa mica taiata in sferturi, doua foi de dafin, cateva boabe de piper, sare. Eu am fiert-o intr-o tava dreptunghiulara, astfel incat stiuca sa ramana dreapta, sa nu se indoaie. Important: stiuca se pune in apa deja fiarta! Se tine pe foc aproximativ 20 de minute si puteti incerca daca este gata tragand de inotatoare. Daca iese foarte usor, e gata.

Se scoate usor cu doua spatule, sa nu se rupa, se aseaza pe platou, iar apoi punem de jur imprejur legumele fierte .Daca puteti fierbe legumele in abur, ar fi grozav! Ca legume am pus cartofi, morcovi si telina.  Am facut si o maioneza mica si mai acrisoara, cu care am ornat stiuca. Se serveste rece.

O duminica frumoasa!

Alexandra

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Retete simple și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Stiuca rasol cu legume si maioneza

  1. maryanne zice:

    ma faci sa dezghet si eu o stiuca.Fiica-mea vrea scrumbie.Mare dilema!Oare ce sa dezghet ca nu am chef sa le prepar pe amandoua.

  2. victoriacus zice:

    mmm…… si cu lamaie stoarsa deasupra si ceva mujdei :))
    Sa va fie de bine

Lasă un răspuns

