Supa de rosii

Azi mancam supa de la Zana Eficientei. Zana asta are asa un talent, incat daca citesti una din retetele ei, te apuca subit o pofta si de mancat si de gatit. Supa va fi galbena de data asta, pentru ca la mine in solar rosiile galbene s-au copt primele. Intr-un fel e bine, pentru ca o supa de rosii colorata in galben e ceva inedit. Inedit este si faptul ca in aceasta reteta, rosiile nu sunt fierte, ci coapte in cuptor. Cum de nu m-am gandit!? Gustul de rosie coapta este complet diferit de cel de  rosie fiarta, adica mult mai bun. O sa vedeti! Iar in loc de patrunjel, punem busuioc! Ei? Va bagati?

Retata este urmatoarea: http://zanaeficientei.wordpress.com/2010/07/10/crunchy-summer-tomato-soup-prea-multe-rosii/

Iar supa mea arata asa:

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Retete simple și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Supa de rosii

  1. Zana Eficientei zice:

    va sa zica, e buna 🙂 de aratat, arata grozav. pofta buna!

    • Alexandra zice:

      Nu zici ca am mancat deja o portie, asa , la botu calului, singurica in bucatarie… E diferenta mare fata de ce faceam eu inainte, adica rosiile fierte, fara usturoi si cu patrunjel in loc de busuioc. Esti grozava, ce mai! Multam fain!

  2. Pingback: Supă de roşii « Grãdinãrit dupã ureche

  3. Elisa zice:

    Fata mea,asta-i supa de galbene,nu-s daltonista!!!!
    😛

Lasă un comentariu