Arhiva zilnică: decembrie 10, 2010

Haideti la patinoar!

Inca nu v-ati dar jos patinele din pod? Poate va vor convinge s-o faceti Yu Na si Evghenii, dupa parerea mea cei mai buni patinatori din toate timpurile ! Yu Na este gratia intruchipata si este si foarte tehnica. Va … Continuă lectura

Publicat în Tinerete fara batranete | Etichetat , , , , | 6 comentarii

Fusei la Busteni

Asa cum v-am zis, am fost la un curs la Busteni. Cursul, despre managementul riscului si auditului intern, asa ceva… Nu prea m-as fi dus, dar am zis, hai, fie ce-o fi, mai vad si eu muntele anul asta si … Continuă lectura

Publicat în Calator prin tara | Etichetat , , , , , , | 10 comentarii

Tolba cu fapte bune-Oana

Doamne, ce zi plina am! Daca fi asa mereu, ce bine ar fi caci iata, am gasit pe mail un mesaj de la Oana, sau Elfa, ca raspuns la rugamintea mea de a lasa jena si modestia deoparte si de … Continuă lectura

Publicat în Sociale | Etichetat , , , , , | 2 comentarii

Tolba cu fapte bune-Cristian Gheorghe

Dragii mei, Nici n-am venit bine de la Busteni, ca m-am si repezit la blog, la voi adica, sa vad ce mai faceti, daca sunteti sanatosi. E bine, sunteti bine cu totii si ma bucur. Si cum rasfoiam eu asa … Continuă lectura

Publicat în Sociale | Etichetat , , , , , , | 4 comentarii