Targul de pasari

In fiecare duminica se organizeaza un targ de pasari si animale de companie la iesirea din Bucuresti, spre Afumati, mai precis in complexul Europa, chiar langa pod.  Am fost si eu astazi sa vad ce mai e pe acolo, ca n-am mai fost la targul de animale de cand se organiza in parcul Plumbuita, adica de vreo cativa ani.  N-am intrat decat la pasari, caci deocamdata n-am de gand sa-mi iau caine si nici pisica, hamster, soparla sau alt pet.

La pasari, lume multa, porumbei, gaini, papagali, prepelite, curci, bibilici si oua. Si cativa iepurasi! Frumos!

Daca vreti sa cumparati pasari din targ, va sfatuiesc sa mergeti la crescator acasa si sa vedeti in ce conditii sunt crescute pasarile, pentru ca sunt unii care le chinuie rau, in custi mici, ori nu le dau ce trebuie de mancare, ori sunt pasari batrane, gaini care nu mai oua, cocosi care nu-si mai fac …treaba. Daca va doriti in curte pasari de rasa, documentati-va bine inainte de a face o achizitie, iar daca aveti cunostinte care se pricep, nu ezitati sa le cereti ajutorul.

 

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Pasari si mamifere și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Targul de pasari

  1. victoriacus zice:

    ma bate gandul sa imi iau si eu 10 gaini si un cocos 🙂

  2. cafeauata zice:

    Esti harnica rau, tu Alexandra! Toata admiratia! Cand ma gandesc ca eu doar merg la servici si vin acasa, si maine tot asa, parca ma loveste jena! Daca ar fi sa am o casa si o curte, clar ca as avea nenumarate vietuitoare care ar muri de batranete.

Lasă un comentariu