Ce vraji a mai facut…gradina mea!

Lipsasc si eu de acasa o saptamana si ce credeti ca gasesc la intoarcere? Balarii cat casa, groase, mari, ultraramificate.Tineau umbra florilor, ce sa faca si ele! Astazi toata ziua asta am facut:am omorat buruieni!Pe de alta parte insa, au inflorit bujorii, au inceput sa infloresca trandafirii, iar in solar e o jungla! Nu fac mai multe comentarii, ies din nou la razboi cu buruienile, o sa pun insa niste poze sa vedeti ce a insemnat pentru flori saptamana 21-28 mai .Legumele, mai tarziu.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Trandafiri și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Ce vraji a mai facut…gradina mea!

  1. Cristian Baciu zice:

    Gradina este suprba.
    Felicuitari aceasta pasiunea pentru flori si gradina .

    • Alexandra zice:

      Buna ,Cristi!In sfarsit, ai ajuns pe blogul meu.Ma bucur ca iti place gradina mea si noroc cu ea ca mai uit de probele de la serviciu. Stii tu la ce ma refer…

  2. victoria zice:

    Bine te-am gasit.Abia am descoperit blogul tau si sunt vrajita de ce vad in gradina ta.Totul este minunat.Ai niste trandafiri superbi.

    • Alexandra zice:

      Bine ai venit Victoria!Trandafirii de-abia acum incep sa infloreasca, peste vreo saptamana mai fac niste poze, sa-i vezi atunci.Da, gradinaritul poate deveni patima!Te rog sa citesti postul „Despre gradinari” sa-mi spui daca am dreptate. Eu una nu stiu un mijloc mai bun de a scapa de stres. Plus ca e frumos sa stai printre flori, ori legume, sa le vezi cum cresc de la o zi la alta. E ca si cum ti-ai vedea copiii crescand si facandu-se tot mai frumosi si destepti.

  3. Viatalatara zice:

    Abia ti-am descoperit gradina. Tare frumoase sunt floricelele tale. O sa-ti urmaresc „peripetiile”

  4. doina zice:

    nu pot sa ma abtin… peripetii demne de o ,,povestire,,
    natura mai ales cand este si putin,,ajutata ,, devine o feerie si uite ce minunat redai totul intr-n tablou minunat la care sa te tot uiti. felicitari sincere pentru pasiune !cine stie prin ce intamplare chiar voi mirosi un trandafir….

    • Alexandra zice:

      Multumesc pentru felicitari, dar nu e chiar asa minunat totul. Am balarii, mai dau rateuri cu unele , cu altele, dar merg inainte. Si cine stie, poate o sa ai ocazia sa mirosi un trandafir din gradina mea.

  5. Maryanne zice:

    minunata gradina,iar trandafirii sunt superbi!imi place.Balarii am si eu, dupa atata ploaie ce ne miram?dar ce frumos ramane din urma dupa ce le curatam.Parca rad la noi trandafirii!sunt minunati!

    • Alexandra zice:

      Daca as avea loc, mi-as face un rozariu.Dar n-am, asa ca i-am pus si eu pe unde s-a putut.In locul unde am pus solarul era proiectat rozariu-ul, dar am renuntat, voiam si niste rosii…Oricum, i-am numarat, am 63 de trandafiri.

  6. Maryanne zice:

    m-am mai utat o data la trandafiri.Ai niste culori superbe!

  7. Maryanne zice:

    la cat mai multi iti doresc.Eu am trecut de 100,nu le mai stiu numarul.Si sa stii ca nu ma opresc aici.Ai mei sunt minunati,ca si ai tai,ca si toti trandafirii din lumea asta.

Lasă un comentariu