Prima mea leapsa

Acu pe seara, cand ziceam si eu ca ma culc mai devreme, ma pomenesc cu o leapsa de la Georgiana. Asa ca, na, ce sa fac, tre sa raspund la niste intrebari, care nu sunt foarte departe de oracolele din scoala generala, le mai tineti minte, dar care in definitiv nu au alt scop decat buna dispozitie si o oarecare apropiere intre noi, bloggeri din toate colturile tarii.

Iata ce m-am priceput eu sa raspund;

1. Esti intr-o situatie unde drepturile individului nu exista. Trebuie sa alegi intre Umilinta si Bataie. Tu ce alegi si de ce?

Da ce, eu nu stiu sa dau cu pumnul?

2. 3+4= 5 este posibil?

Pe la noi, da. Diferenta de 2 e palmata sub forma de spaga.

3.Daca cineva maine iti pune pe masa 1 milion de euro si iti spune sa omori pe cel mai bun prieten/a, ai face-o?

Nu

4. Spui intotdeauna adevarul?

Binenteles ca nu, cine naiba credeti ca ar putea face asta!!

5. Esti la un pas sa iti realizezi cel mai mare vis al tau. Pentru a reusi trebuie sa faci un compromis pe care in mod normal nu l-ai face. De retinut e ca de nu faci acel compromis s-a zis cu visul tau pentru todeauna. Ce faci?

Imi urmez visul, evident. Eu si Coelho…

6. Ai inselat, furat vreodata?

Pai da cum sa nu! Tigari de la mama, trandafiri din parcul Tineretului si o bomboana chinezeasca de la o librareasca, cand eram gravida ( aici am circumstante atenuante).

8.Ti s-a facut vreodata o observatie negativa in pat? Daca da care a fost aceasta.

Da’ cine mai tine minte!

9. Esti in situatia de a decide intr-o situatie fara iesire. Trebuie sa ordoni moartea a unui milion de oameni pentru a salva alti 5 miliarde. Daca nu-i sacrifici pe cei 1 milion , atunci vor muri toti. Care e decizia ta?

Mama, ca-n filmele americane cu apocalipsa. Intrebare irelevanta. Next!

10. Ce aplicatie/formula matematica ne poate da raspunsul =123456789?

1234567890/10

11. Pentru ce suma ti-ai inchiria timp de o saptamana partenera/ul?

L-as vinde! Unu, e mai rentabil, doi, cine il mai vrea inapoi, second hand?

12. Dacă nu ai avea ce mânca, ai da în cap cuiva?

Oho, inca cum! Da sa nu ma prinda!

13. Când ai făcut ultima oară sex si cu cine?

Nu vrei si o poza, cu ” Grdinavisata.wordpress.com „pe ea?

14. Îti prinzi partenerul în pat cu o altă persoană, în timp ce fac sex. Cum ai reactiona?

Pardon, scuzati, bonsoar!

15. Daca ai fi Dumnezeu pentru o zi care ar primele 7 lucruri pe care le-ai face?

As face doar unul, dar nu vi-l spun. Cenzura…

16. Dai bani la cersetori?

Cand am si eu…

17. Maine e sfarsitul lumii. Ai 24 de ore la dipozitie. Ce ai face in aceste 24 de ore?

Plaja in Caraibe.

18. Esti intr-o celula de 2/2 cu inca un partener de 10 ani. In tot acest timp ai fost pus/a la cele mai groaznice chinuri posibile. Intr-o zi ti se ofera posibilitatea de a scapa de toate acestea. Trebuie doar sa-i oferi cele mai groaznice chinuri colegului de celula timp de 2 ani. Ce alegi? Sa te chinuie in continuare sau sa-l chinui tu pe colegul de celula?

Ce hal de intrebare e si asta? Nu sunt maso, sa stii!

19. Intr-o zi te suna cineva si iti spune ca stie cel mai groaznic secret al tau. Daca nu-i dai ce si cat vrea va spune tuturor. Daca s-ar afla, acel secret ar distruge tot ce ai cladit, ai pierde totul. Ce vei face in continuare?

As alege sa-i iau gatul!

20. O parere personala obiectiva despre autorul care ti-a trimis leapsa. Minim 50 de caractere.

Georgiana este cea mai buna prietena a mea in virtual. Deocamdata, in virtual, sper sa fie curand si in lumea reala. Cand n-o vad pe blog, ma ingrijorez, ma intreb ce-o fi cu ea, o avea probleme, mai ca i-as da un telefon s-o intreb ce mai face, daca e ok. Astept cu nerabdare comentariile ei la ce postez si raspunsurile ei la comentariile mele. E foarte desteapta, lucru rar la o femeie, obiectiva, simpatica, tonica si optimista. Am mai observat la ea o mare rabdare si mult tact atunci cand noi veniti la ea pe blog lasa comentarii cretine. asta arata ca e om bun si tolerant, ceea ce este iarasi lucru rar. Pe scurt, Georgiana este o persoana deosebita, genul de persoana cu care odata ce te-ai imprietenit iti ramane prieten pe viata si de la care nu te poti astepta la lovituri sub centura. Georgiana, uite, o spun public, ma bucur ca te-am cunoscut, chiar daca numai pe calculator. sa traiesti, fata, esti o minunata!

Cica leapsa trebuie s-o trimiti mai departe la opt persoane. Zic si eu ca Georgiana, daca n-o dati mai departe, nu-i bai.Eu o trimit la : Balaura, Constantin, Elisa, Huni, Dana, Mariana, Victoria, Daiana.

Va pup pe toti!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Prima mea leapsa

  1. Georgiana zice:

    Îţi mulţumesc din suflet! Tu parcă faci special să mă laşi fără cuvinte de fiecare dată! Ştii că aceleaşi sentimente le nutresc şi eu vis a vis de tine, da? Îs emoţionatî tătî ! 🙂
    Cât priveşte leapşa, e puerilă, dar vorba ta, tre să ne mai şi bine-dispunem şi de ce nu? să mai dăm şi în mintea copiilor!
    Te pup de noapte bună!

  2. Pingback: Emirates Melbourne Cup « Elisa-gradina mea de vis

  3. Pingback: Premiu de la Paul :D « Dreaming Of Another Life

  4. 7coline zice:

    Gata, doamna, s-a executat! Buna dimineata!

  5. Pingback: Leapsa de la Alexandra « Elisa-gradina mea de vis

  6. Pingback: Emirates Melbourne Cup | cuelisa.com

  7. Constantin zice:

    Am tinut sa intreb si am uitat: da’ cu intrebarea 7 ce-ati facut?

  8. Pingback: Leapsa de la Alexandra - Elisa – gradina mea de vis

  9. Pingback: Premiu de la Paul :D « A Woman Who Loves …

  10. Pingback: Premiu de la Paul :D | Roxana Țucmeanu Blog

Lasă un comentariu