Arhiva zilnică: iunie 13, 2010

Gary Moore-Still got the blues

ASTA E DE INIMA ALBASTRA, DE CALDURA MARE, DE SFARSIT DE WEEKEND!! SA AVETI O SAPTAMANA MINUNATA! Alexandra http://www.youtube.com/watch?v=4O_YMLDvvnw

Publicat în Muzica | Etichetat , , , , | Lasă un comentariu

” Chiriasii”

Scurt, ca e cald. Va prezint „fiarele ” mele de gradina si anume doua bucati iepurasi si douazeci se ceva bucati pui de gaina. Ei sunt „chiriasii” mei.Ii am de doua saptamani si s-au acomodat bine. Cu caldura se descurca, … Continuă lectura

Publicat în Uncategorized | Etichetat , , | 8 comentarii

Luna lui ciresar

 Luna iunie are pentru mine o dubla semnificatie: vine vacanta mare si se coc ciresii!  Eu una am o pasiune deosebita pentru ele.Cand eram copil ma urcam in toti ciresii disponibili si indisponibili, ca toti copiii. Nu v-a fugarit niciun … Continuă lectura

Publicat în Flori de gradina | Etichetat , , , , , , , , | 10 comentarii