Arhiva zilnică: iunie 20, 2010

Sa las lucru’ , sa-mi iau mucu’

Cam asta mi se intampla destul de des in ultimul timp. adica sa ma apuc de una si sa termin cu alta. O fi de vina varsta, desi nu sunt chiar baba, o fi caldura, stresul, nu stiu ce ar … Continuă lectura

Publicat în Zambete | Etichetat , , | 6 comentarii

Salata de dovlecei

Acum cativa ani am avut atatia dovlecei, si am facut dovlecei in toate felurile o perioada buna de timp, incat fiu-meu, care altfel nu e un sclifosit la mancare, sa nu mai vada dovlecei in ochi. Nu-i suporta nici macar … Continuă lectura

Publicat în Retete simple | 6 comentarii

Bucuresti

Stiu ca nu va place Bucurestiul. Stiu ca Bucurestiul nu place nici bucurestenilor, cu atat mai putin celor care nu locuiesc in el. De straini ce sa mai vorbim… Cu toate astea eu il iubesc. M-am nascut in Bucuresti, in … Continuă lectura

Publicat în Calator prin tara | 20 comentarii