Vizitatorii se intorc

 Din nou, oameni care cauta ceva in mod expres pe goagal si care ajung la mine pe blog.

-„gandacii fug de otet”-ca dracu’ de tamaie.Nu stiu, ca n-am gandaci. Mai cautati.

-„mancare frunze trandafiri”-daca v-ati gandit la cum se face mancarea din frunze de trandafir, va spun sincer ca nu stiu si nici nu am mancat vreodata. Daca insa v-ati gandit la ce anume mananca din frunzele de trandafir, stiu, este viespea-croitor si se combate cu insecticid.

-” in ce perioada a anului infloresc castravetii”-primavara, vara si toamna , adica atata timp cat rodesc. Era mai simplu daca intrebai cand NU infloresc si raspunsul era: iarna.

-„ce este cand visezi vinete”- eu zic ca va e foame sau ca in timpul zilei ati vazut vinete, subliminal, s-a impregnat in subconstient, pentru ca sa va apara dorinta in vis. Bagati o salata de vinete, o zacusca ceva si ati rezolvat .

-” bulbi cosmin”- adica …cum? Exista bulbi cu denumirea ” Cosmin”, ori Cosmin are niste bulbi… hmm, ce fel de bulbi? Fiti mai explicit.

-” ce inseamna cand visezi nuci verzi”- ce mai viseaza lumea, tot felul de bunatati. Eu de ce nu visez, dom’ doctor, da eu ce-am? Dar, nuci verzi? Sunteti sigur ca nu ati vrut sa scrieti ” cai verzi” ?

-” seral Traian Vuia Tg Mures 2010″-cum o fi aterizat la mine pe blog?  Ca aici nu e aerodrom.

-” reviste gradinarit gratis”-auziti, cam tot ce e gratis, e prost. Mai ganditi-va. Eu zic ca daca tot aveti internet, gasiti aici tot ce va trebuie. Aproape gratis.

Voiam sa strang mai multe, dar n-am mai avut rabdare.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Zambete. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Vizitatorii se intorc

  1. Georgiana zice:

    Foarte tare =)) Bai, pana la urma important este ca te gaseste lumea! Cea mai tare e aia cu „seral Traian Vuia Tg Mures 2010” :)))

  2. Pingback: Bahic – Sânge balcanic (102) poem « Cosmin Stefanescu's Blog

  3. Mona zice:

    Mai vreau!!!
    Imi plac raspunsurile tale, ai haz!!! Daca ar fi dupa mine, ti-as propune sa-ti faci o zi pe saptamana (cum sunt friday flowers de pe blogul „gradina pasiunea mea”) in care sa primesti vizitatori.
    Pe mine ma ai abonata de pe-acum!
    Imbratisari,
    Mona

  4. In sfarsit incep si-ai mei sa manifeste mai multa imaginatie: „poti sa stai langa mine la mai putin de”.
    De 2 zile ma intreb „mai putin de ce?”

Lasă un răspuns

