Arabian Night

Nu exista flori negre. Tradafirul negru e doar o legenda, la fel ca si laleaua neagra. Totusi, unele soiuri din florile amintite au o culoare destul de inchisa, de fapt un rosu sau un violet intens, incat li s-au dat nume care sa sugereze negrul.

Asa este si dalia Arabian Night.

Ca mod de plantare si ingrijire nu difera de celelalte dalii, doar ca fiind un hibrid mai sofisticat, este putin mai sensibila la fungi, melci , la umezeala in general.

Ajunge pana la inaltimea de 1.20 m si are nevoie de spatiu intre plante de 50 cm.

 

 

Am gasit-o la Hornbach si desi nu mai aveam de gand sa mai cumpar alti bulbi sau seminte, n-am rezistat sa n-o aduc acasa. Acum stau si ma uit la ea luuung si astept sa vina vremea buna sa o pot planta . Pana atunci, citesc 1001 de nopti.  Arabe! 😀

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Arabian Night

  1. chiccutza zice:

    ce frumoasa este!am pus si eu seminte de dalii simple sa vad cum ies daliile din rasaduri,ca nu am mai incercat niciodata.acum au rasarit si astept evolutia :-).le tot trag in poza ca mi-e tare drag de ele.

Lasă un răspuns

