Glicina si alte minunatii

Stiu, n-am mai scris de multa vreme pe acest blog si nu pentru ca mi-ar fi fost lene ( desi in ultima vreme se intampla destul de des sa ma loveasca lenea din senin) ci pentru ca nu aveam nimic nou sa va spun, nimic nou sa va arat… Ca ce sa va fi aratat, acelasi leustean, crini, zambile? Pai asa ziceam si eu.

Numai ca, ei bine, am ceva nou in gradina, anume doua glicine ce stau sa infloreasca. Glicinele sunt de cativa ani in gradina, numai ca n-au vrut sa infloreasca pana acum. Am avut una care a inflorit cativa ani, nu mult, ci doar atat cat sa ma faca sa nu o dau afara, insa biata de ea a degerat iarna care a trecut. Cum s-a intamplat asta n-as sti sa va spun, pentru ca iarna asta n-a fost asa geroasa ca altele, cand glicina a fost bine-mersi.

Cum va spuneam, am doua glicine pline, dar pline de ciorchini micuti, movulii. Ma uit la ei ca la alta minune si abia astept sa infloreasca , sa vi le arat si voua! Una este pe gardul dinspre strada, iar cealalta, sub forma de bolta la masa din gradina.

1

2

3

Ei? 🙂 Cum sa nu fii happy si cum sa nu pui poze pe blog, ha?

In completare, cateva poze din gradina, pe care o stiti de-acuma, cred. 😀

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

19

Ne revedem cand vor inflori glicinele, dragutele!

Va pup!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Arbusti decorativi, Flori de gradina, gradinarit, Pasari si mamifere și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Glicina si alte minunatii

  1. vasile zice:

    Buna seara. Sa fie intr-un ceas bun si sa va bucure cu flori multe si parfum delicat.
    Pozele sunt superbe mai ales cele cu desteptatorul brahmutan.
    O seara linistita si o primavara minunata.

  2. cafeauata zice:

    Nu puteam pierde magnolia ta! Ocazie cu care m-am bucurat de tot ce misca in gradina.
    Sa ai doar zile frumoase!

  3. Nela Dobrita zice:

    Ce splendoare in gradina!Primavara frumoasa!Abia astept sa vad glicinele inflorite!

  4. Dani zice:

    Totul arata perfect ! Adica glicinele noastre s-au vorbit ? Si-a mea anul asta da recital 🙂

  5. Adriana zice:

    Arata superb gradina! Sa pui neparat poze cu glicina inflorita! Imi place si gaina si pisica care paseste asa elegant peste furtun, parca stie ca este fotografiata!

  6. irenadaiana zice:

    Cred ca e an de glicina anul sta . si eu o astept pe a mea de cand am cumparat-o si. Daca pana acum a avut cate o floare pe an de data asta e plina si la mine. mai am de asteptat insa la magnolie. Oare cati ani? Frumoasa gradina ta ca de obicei. 🙂 oare ai si glicina alba?

  7. Super ! Sa ai o primavara plina de culoare si miresme! Gaina aia de Brahma e frumoasa foc !

  8. corina zice:

    Bună ziua. …ma bucur ca ati revenit! !!!!! Ce bine ca ati facut.o!!!!!!
    Sănătate si aștept alte postari!

Lasă un răspuns

