In memoriam Madalina Manole

http://www.youtube.com/watch?v=0w_U5u-s2LM

Adio, fata draga!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Muzica și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la In memoriam Madalina Manole

    • Alexandra zice:

      Tina, Dana, Viata
      De cate ori aud de morti din astea stupide, fie ca sunt persoane publice, ori simple cunostinte, toata ziua aia nu ma pot gandi la nimic altceva decat la cat de scurta e viata, cum punem la suflet toate prostiile, cum ne risipim in nimicuri, cum alergam dupa desertaciuni. si-mi promit ca de a doua zi ma schimb…Numai ca a doua zi o iau de la capat…din pacate.

  1. Viatalatara zice:

    Am stat sa ma gandesc daca sa postez ceva despre povestea asta. Pur si simplu n-am putut…

  2. Tina T zice:

    NU, nu pot sa cred.
    Oare sunt momente in viata, cand nimic, dar absolut ninic nu te mai poate salva ?
    Nici o mogaldeata pe care ti-ai dorit-o o viata, nici iubirea si aprecierea din partea semenilor, spunea ca se simte *implinita* ???? !!!
    Sau, omul are uneori *momente de negandire* ?

    Numai EA stie ce a fost, iar noi n-o sa stim niciodata.

    Ca si Dalida, a ales aceasta varianta…
    Dalida, la 44 de ani, in noaptea de 2 mai 1987 a decis sa mearga la culcare pentru totdeauna, lasand in urma un mesaj:

    „Forgive me, life has become unbearable for me”.

    ia pastile cu whisky si moare.

    Amandoua celebre, amandoua frumoase, amandoua implinite…
    si totusi…

    Sa n-o judecam pe Madalina; cantecele ei…figura ei luminoasa, plina de viata, frumusetea ei, sa dainuiasca in inimile noastre.

    DUMNEZEU S-O IERTE !
    DUMNEZEU S-O ODIHNEASCA IN PACE !

    DRUM BUN, MADALINA !
    DRUM BUN IN ETERNITATE !
    DRUM BUN IN NEANT !
    Cei care te-au iubit, nu te vor uita niciodata.

    http://www.hotnews.ro/stiri-ultima_ora-7580012-video-arhiva-madalina-manole-murit.htm

  3. Maryanne zice:

    nici nu am cuvinte ,atat de trista sunt!

  4. mishulake zice:

    saru’mana Alexandra ! singur ucigasii sunt persoane foarte , extrem de egoiste , nu tin seama de faptul ca din momentul conceptiei nu-ti mai apartii, esti dependent de parinti, care te cresc , pe care trebuie sa-i intretii, daca dai viata viitoare esti dator fata de ea, si eu ma sinucid in fiecare zi avand grija de toate cele ce-mi sunt harazite ! Sigur, dumneaei Madalina, era cocotata, mental, pe cele mai inalte culmi, o desfid pentru ca nu a stiut sa fie OM ! Sa-ti fie rusine ! Mircea Magdalena Anca acolo unde esti !

    • Alexandra zice:

      Sa traiesti, Mishulake, am auzit ca fusesi plecat oleaca! De-aia nu te mai vazui eu. Stii, m-am tot gandit si eu zilele astea la ce ar putea determina un om sa se sinucida si cu toata gandirea mea analitica ( vezi cat sunt de modesta?)n-am reusit sa ajung la niciun rezultat. Cred ca nimeni nu stie sigur. Un lucru e cert, sinuciderea e semn de mare slabiciune de caracter.disimulat cumva in timpul vietii.Si mai cred ca persoana respectiva uraste lumea din care face parte si pe ea insasi.

    • Tina T zice:

      Mishulake,
      Scuza-ma ca-ti spun pe nume, nu sunt certata cu politetea, dar stii, asa se obisnuieste pe aici

      Esti atat de aspru cu Ea.
      Despre morti „numai de bine”, ar trebui.

      *Ei si ce… *, oricum nu-i mai pasa.

      A cantat iubirea, muzica ei a fost o exceptionala declaratie de dragoste, caldura, tandrete, dar si DISPERARE…
      multi s-au regasit in cantecele ei,
      A iubit si a fost iubita, a trait sentmentele mai intens decat muritorii de rand.
      A avut un imens BUN SIMT, si-a respectat admiratorii.
      A fost o artista perfecta.
      Eu una n-am ce sa-i reprosez, iar pentru gestul ei, (daca o fi asa), chiar nu o judec.
      Doar DUMNEZEU ne judeca pe toti dupa faptele noastre.

      „Plec, mi-e dor de soare
      ………………………………
      Nu ma opri, e prea tarziu”

Lasă un răspuns

