Flocea

E doua jumate noaptea si eu tot nu adorm, parte din cauza caldurii, parte din cauza ca am facut prostia sa beau o cafea dupa-amiaza. Mai mult, pisicile din sat au concert, sau petrecere ceva, ca fac un zgomot, mai ceva ca vecinii cand au cate o paranghelie. Si uite asa, ma duce gandul la Flocea, un motan pe care l-am gazduit cam un an jumate, pana cand n-am mai rezistat si l-am dat afara, cu tot cu mobila, de fapt i-am gasit o alta gazda, mai ingaduitoare decat mine.

Sa va povestesc pe scurt.

Imi plac animalele,( am iepuri, gaini si pesti) imi plac mult pisicile, am mai avut si cand stateam la bloc un motan Johnny, cuminte, frumos, curat, bland si iubaret nevoie mare. Am zis ca toate or fi la fel, dar m-am inselat amarnic!

L-am luat pe Flocea din Cora , de la petshop, era mic si dragalas, jucaus si simpatic. dar asta n-a tinut mult, pentru ca aproximativ pe la varsta adolescentei, Flocea a inceput sa-si arate adevarata fata! Care numai de pisica nu era!

Flocea nu era pisica! De ce? pai sa vedem: nu se spala, nu torcea,nu miorlaia, nu statea sa-l mangai,nu se juca, nu-i placea pestele, ii placea in schimb fasolea si porumbul fiert! Se pisa peste tot, chiar si dupa ce l-am castrat, astfel incat a trebui sa arunc in ordine: doua covoare de 2mx2m din sufragerie,o canapea, un rucsac, doua camasi, ciorapi, nu stiu exact cati,o masa de calcat,doua fete de masa,transporterul in care il duceam la veterinar, cu tot cu pernuta,cateva carti,reviste si inca alte cateva obiecte fara insemnatate.Avea o placere deosebita sa se pise doar pe rufe proaspat spalate, de preferinta albe, puse intr-un cos in vederea calcarii.Castrarea a venit firesc, dupa ce, intr-o dimineata, ne-am trezit cu totii in miros de urina pisiceasca si ne usturau ochii atat de tare incat a trebuit sa ne punem picaturi!!

Dar cea mai tare chestie a facut-o intr-o seara ce parea linistita…adica exact cand te astepti mai putin. Eram singura acasa, cand deodata se stinse lumina, lucru obisnuit pe aici pe la tara, numai ca uitandu-ma afara, am observat ca la vecini era lumina, de unde concluzia ca a sarit vreo siguranta! Cum mie mi-e tare frica sa umblu cu electrica (sau transelectrica, hehe), am asteptat sa vina acasa barbatu-meu, asa ca am mai stat vreo ora la lumanare.Cand el a venit, a umblat la tablou, afara,a venit lumina, cateva secunde,dupa care s-a auzit un zbarnait dinspre televizor, in sufragerie, apoi, lumina, iar, pac! s-a stins!  Hai sa n-o mai lungesc, ca parca mi s-a facut si mie somn,ce credeti ca facuse dragalasul de motan? Se pisase fix in prelungitorul care alimenta televizorul si facuse un scurt-circuit!!! Inca ma mir cum de nu s-a prajit!

Nici atunci nu l-am alungat,ci i-am mai acordat o sansa.

Ultima lui isprava a fost cand s-a cacat pe un covoras in dormitor.

Dupa asta l-am dat de suflet unor oameni care stau la tara undeva prin judetul Giurgiu, nu stiu exact unde, sotul meu l-a dus acolo, cu tot cu obiectele de inventar din dotare!

Chestia stiti care e? Ca eu tot vreau sa-mi iau pisica, dar de data asta mi-as lua o matza. Sa te tii cand o intrea in calduri, cum sunt astea de afara!

 Cred ca cel mai bine ar fi sa-mi iau un caine! Ca dog-ul nu-i ca cat-ul!

P.S. Scuzati limbajul colorat, dar n-am mai stat sa caut sinonime decente.E deja trei jumate.Noapte buna!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Flocea

  1. Pe cand eram blocatara a trebuit sa inlocuiesc parchetul de pe hol cu gresie din cauza unei cateluse cuminti si dragalase, care parea tot timpul absorbita in conversatii inocente cu ingerii ce roiau in jurul ei, si care parea sa ridice din umeri de cate ori amusinam prin aer cautand pata incriminatoare…Zau ca te inteleg!
    Da’ tot nu pot sa ma abtin sa constat si sa ma minunez: frumoasa bestie ai avut!

    • Alexandra zice:

      Da, frumos, intr-adevar. I-am facut o gramada de poze, l-am si filmat, i-am luat casute din alea supraetajate, jucarii, ce mai, a fost un rasfatat, dar n-am mai putut, Laura. In curand ar fi trebuit sa evacuez eu casa si sa-l las pe el acolo, singur, sa-si faca de cap!

  2. Maryanne zice:

    am si eu un iepuras,4 gaini,crescute din pui de o zi,doua de anul trecut, doua de anul acesta,2 pestisori Betta,un porumbel,un pechinez si motan.Motanul il am ca il adora fiica-mea ,ca altfel nu-l tinem.Nu-mi plac pisicile.Nu stiu de ce,dar nu-mi plac.Intr-adevar ,sunt dragalasi,mai ales cand sunt mici,dar tot nu imi plac.Oricum la curte,nu face probleme asa ca in casa.Mi-a mai rupt cativa butasi de trandafiri,dar ce sa fac?

    • Alexandra zice:

      Mie imi plac pisicile, dar cred ca pana la Flocea am avut pur si simmplu noroc, nu mi-au creat probleme. Imi plac si cainii, dar nu mi-am luat unul de teama sa nu strice gradina,insa tot ma gandesc sa iau totusi unul. E pustie curtea fara un patruped!( iepurii nu se pun).

  3. 🙂 Hai ca m-am prapadit de ras desi nu ar fi trebuit. Scuze!
    Si noi suntem in cautare de catel. Insa noi vrem fetita, nu baietel. Mi se pare ca fetele sunt mai de casa si mai inteligente. 🙂
    De doua zile m-am pomenit cu un pisic si ma chinuie rau. Vad ca in dimineata asta nu mai este pe aici, poate si-a gasit adapost prin vecini. Mie imi plac foarte mult pisicile, dar tot asa sa fie fetita. Motanii sunt niste puturosi care dorm toata ziua si, cum ai mai zis si tu, te imput cand ti-e lumea mai draga.

    • Alexandra zice:

      Si eu rad acum cand mi-aduc aminte, dar n-ai fi vrut sa fii in pielea mea pe vremea aia! Nu ma intreba cati nervi aveam si cum imi venea sa dau cu el de pamant! El, saracu, n-avea nicio vina, asta ii era caracterul, ca si la oameni si n-ai ce sa-i faci,ori scapi de el, ori il iei ca atare. Eu am scapat de el.

  4. Georgiana zice:

    Soacra’mea are un motan care se manifesta cam ca Flocea al tau! Diliman rau! Nu te lasa sa-l mangai, iar daca indraznesti sa treci prin fata lui, iti articuleaza o gheara de-ti da sangele instant si te ustura locul o saptamana! Ca sa nu mai zic ca noaptea la orele 3 il trezeste pe socru’miu din somn ca de! vrea mancare!! De pisat, a pisat toate paturile, paturile, pernele, e jale bai! De aia zic: ia’ti caine!
    Te pupic, Alexo draga! O duminica linistita sa ai!
    P.S. La noi e bine, ploua…

    • Alexandra zice:

      Da, ma , era defect rau!Pacat de frumusetea lui, vreu sa zic ca toate matzele din sat roiau in jurul lui, aveam curtea plina cand era sezon, le gaseam si la geam, atarnate!Caine imi iau, gata cu matzele!
      Sufla,dom’ doctor, poate vine si aici vreun norisor!
      Asta cu ” sufla , dom’ doctor” e de la matusi-mea ramasa, dupa ce a nascut, i-a dat pe acolo cu iod,sa dezinfecteze si ustura al naibii,iar ea, tampita,i-a zis doctorului sa sufle,hahaha! Ti-l inchipui pe bietul doctor, aplecat in fundul matusi-mii si sufland de zor sa-i treaca ei usturimea? haaaaaaa!! A ramas de pomina faza!

  5. Georgiana zice:

    😆 😆 tare fazaaaaaaaaaaa! :)))))))))))

    • Alexandra zice:

      Daaa, si eu am ras pana la lacrimi. Asta e chestie de acum 23 de ani, dar a ramas in analele familiei, atat de tare e si de cate ori vine vorba despre: sufla, a sufla, suflare, ne aducem aminte de sufla dom’ doctor!

  6. hai c-am suflat eu, si tz-am trimis niste ploaie !
    ai primit-o?
    sper sa nu fie prea multa…

  7. Mariana zice:

    M-am si distrat de unele faze,dar îmi închipui ce nervi ai avut!Prea a fost cocoloșit cu dotarea!
    Nu vreau mite!Am dus copilul la sacră-mea 2 luni ca trebuia deja sa merg la serviciu si făceam naveta – avea o miita care fura ficatul de găina intr-o secunda si nu o data!
    Acum nici vorba ca am doua cățelușe si nu ar supota-o !
    Cățel clar!dar o vecina zicea către mine când ma plângeam ce nazbiitii si stricăciuni fac cățeii: ori gradina ori caței,nu se pot o data!
    Eu am făcut un compromis:si gradină si cățeii nu pot fara!!!Tac si înghit când îmi strica florile si plantele!

  8. mishulake zice:

    Ia-ti neste papagali d-aia micii, perushi, frumosi, colorati. Cu pisica vaz ca stii, catelu la gradina nu te ajuta kiar de face caca mic !

  9. Pingback: Nu incercati sa furati din magazin. « Balaura si gradina sa mai mult sau mai putin fermecata

  10. Pingback: Nu încercați să furați din magazin! « Buimacii

Lasă un răspuns

