Goodbye, Mister Solar!

De cand Elisa(www.elisasigradinaeidevis.wordpress.com)  e in Australia, tot imi vine sa vorbesc englezeste, de multe ori chiar gandesc in engleza! Acum si Laura-Balaura  (www.balaurdegradina.wordpress.com) e la Londra, numai eu stau in Romanica sa-mi innec amarul! Asa ca titlul de azi e in english, fie ca va place au ba! ( By the way, poate ma invata si pe mine cum sa maschez carnatul ala de adresa de blog, eu fiind usor retardata cand vine vorba despre calculatoare. Multam anticipat!)

Care va sa zica, bye bye , solar! Ne vedem la anul, cand o luam de la capat cu rasadurile. Ma gandesc sa pun alte soiuri de rosii, asa , ca chestie, sa vad ce s-a mai inventat in materie de hibrizi. Si iarasi ma gandesc sa pun totusi in el ceva, pentru la primavara, adica niste arpagic, usturoi, salata… De Pasti as avea verdeata, chiar sa dau si la altii.Poate chiar ies in piata, la taraba, criza asta pare ca se adanceste in loc sa se duca naibi de unde a venit!!

Asa ca dears, solarul meu arata azi cam asa:

Intre noi fie zis, motosapa asta isi face toti banii. Tanti Vasilica, vecina care imi sapa primavara si toamna e in somaj tehnic. Ce sa-i fac, tehnologia isi spune cuvantul!

Have a nice evening!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în gradinarit și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Goodbye, Mister Solar!

  1. Georgiana zice:

    Lasă că vin eu şi ţi-oi arăta ce şi cum cu link-urile alea!
    o seară frumoasă şi ţie! Pupăciuni!

  2. Pentru linkuri:
    De exemplu… Selectezi in post-ul tau cuvantul „Elisa”, apoi apesi pe butonul de „Adauga/modifica legatura” sau Alt+Shift+A si iti apare o fereastra unde introduci adresa Elisei de blog unde scrie „Legatura URL”…apesi pe Introdu si cam asta este.

  3. How much is the „motosapa”?

    • Alexandra zice:

      Stihl e cea mai buna, cica, iar daca poti s-o iei de le raprezentanta, ai face mai bine. Pretul este intre 16 mil si 30 mil , in functie de putere. Cu cat are putere mai mare, cu atat e mai buna. Daca are putere mica, e nevoie sa destelenesti pamantul inainte. Ce-mi place la motosapa asta e ca marunteste bine solul, il face de parca e gris, sau pamant de flori din florarie!

  4. brenacu zice:

    daca nu te superi,ce dimensiuni are solarul tau?as vrea sa-mi fac si eu unul si as dori sa-mi fac o idee cam cit de are sa-l fac

  5. maryanne zice:

    tocmai voiam si eu sa te intreb cat costa motosapa.Am vazut,merita toti banii zic eu.Nu mai stai sa te rogi de unul si de altul si parca tot nu sapa bine.

Lasă un răspuns

